خرید موتور برق هیوندای

خرید موتور برق هیوندای

یک موتور برق می‌تواند چراغ‌ های خانه‌ شما را در هنگام قطع برق همچنان روشن نگه دارد یا می‌ تواند هنگام کمپینگ تلفن همراهتان را شارژ کند. به طور کلی موتورهای برق، انرژی مکانیکی را به انرژی الکتریکی تبدیل می کنند و زمانی که شما به شبکه برق متصل نیستید موتور برق شما به منبع انرژی تبدیل می شود.

ژنراتورها یکی از حیاتی ترین تجهیزات در دنیای امروزی به حساب می آیند. خرابی های الکتریکی می تواند به دلایل مختلفی مانند بلایای طبیعی، کاهش بار، خرابی سیستم و خرابی زیرساخت رخ دهد. بنابراین با بروز یکی از رخدادهای ذکر شده، بدون موتور برق، دنیای شما در چنین مواقعی تاریک خواهد شد. بدون آگاهی از جزئیات و کاربرد هر نوع ژنراتور، می توانید در نهایت پولی را که به سختی به دست آورده اید را صرف خرید یک دستگاه بی کیفیت کنید.

هنگام انتخاب نوع موتور برق، موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود، برخی از این عوامل عبارتند از: میزان وات دستگاه هایی که مایلید به آنها برق برسانید، انواع مختلف سوخت مصرفی و قابلیت‌ های قدرت ژنراتور.

همانطور که احتمالا می دانید، برخی از ژنراتورها یا موتورهای برق در مقایسه با سایر رقبای موجود در بازار محبوبیت بیشتری دارند. در این مقاله به معرفی محبوب ترین و بهترین موتور برق های برند هیوندای خواهیم پرداخت.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات هیوندای از طریق تلفن های ۰۷۱۳۲۲۲۱۸۱۰و ۰۱۷۳۲۲۲۱۸۲۰ با ما در ارتباط باشید.

خرید-موتور-برق-هیوندای-هیونداتولز
خرید-موتور-برق-هیوندای-هیونداتولز

خرید موتور برق هیوندای

معرفی انواع موتور برق هیوندای از نظر سوخت مصرفی

به طور کلی انواع مختلفی از موتورهای برق در بازار وجود دارند که در ادامه برخی از بهترین موتورهای برق هیوندای بنزینی و گازوئیلی را معرفی خواهیم کرد.

پیشنهاد ما :

خواندن مقاله مراکز پخش فیلتر تصفیه آب خانگی

خواندن مقاله نمایندگی ابزارالات هیوندای در شیراز

خواندن مقاله نحوه کارکرد موتور برق های بنزینی به چه صورت است ؟

خواندن مقاله راهنمای خرید موتور برق

خواندن مقاله راهنمای خرید منگنه کوب

 

موتورهای برقی بنزینی هیوندای

یکی از بهترین موتورهای برقی موجود در بازار، موتورهای برقی بنزینی هستند.‌ این قبیل ژنراتورها، کارآیی و عملکرد بسیار خوبی دارند، از این رو، اغلب خریداران ترجیح ‌می دهند یک‌ موتور برق بنزینی برای پاسخ به نیازهای خود خریداری کنند.‌ این دستگاه ها، در ابتدا انرژی تولید شده از احتراق را به انرژی مکانیکی و سپس به انرژی الکتریکی تبدیل می‌ کنند. موتورهای برق بنزینی تولید برند هیوندای از جمله بهترین و محبوب ترین موتورهای برق در جهان محسوب می شوند.

یکی از بهترین موتورهای برق بنزینی هیوندای،

موتور برق سایلنت یا بی صدا هیوندای به نام HG2010-PG است. این موتور برق که محبوبیت بسیاری در میان خریداران دارد، ۰.۸‌کیلووات توان دارد و‌ تا حد بسیار زیادی کم صدا می باشد. موتور برق HG2010-PG دارای سیستم خنک‌ کننده می باشد و قادر است با توان ۱۰۰ درصد تا تقریبا ۶ ساعت برق تولید کند، و در صورتی که تنها ۵۰ درصد از توان دستگاه به‌ کار گرفته شود تا ۹ ساعت می تواند برق شما را تامین کند.

یکی دیگر از بهترین موتور برق های بنزینی هیوندای HG5355-PG است که ۳ کیلو وات ساعت توان دارد، این موتور برق نیز از یک سیستم خنک‌ کننده و نمایشگر دیجیتال برخورداراست که می تواند ولتاژ خروجی و زمان کارکرد دستگاه را نمایش دهد.‌

هیوندای-تولز
هیوندای-تولز

موتور برق دیزلی

این قبیل‌ موتور برق ها، از سوخت گازوئیل برای تولید برق استفاده می کنند. موتور برق های دیزلی با متراکم کردن پیستون باعث اختراق سوخت می‌ شوند. چنین عملکردی، قدرت موتور برق دیزلی را چند برابر بیشتر از انواع بنزینی آن می کند. از دیگر مزیت های موتور برق های دیزلی، مقرون به صرفه بودن قیمت گازوئیل در مقایسه با بنزین است.

موتور برق دیزلی HG6560-DG که از جمله بهترین و با کیفیت ترین تولیدات برند هیوندای می باشد از توانی به اندازه ۵.۵ کیلو وات برخورداراست. این موتور برق که با یک استارت الکتریکی آغاز به کار می کند، دارای میزان جریان خروجی برق در حد ۲۴.۷ آمپر است. موتور این دستگاه، یک‌ موتور تک‌ سیلندر چهار زمانه است.

موتور برق دیزلی هیوندای HG6553-DG یکی از موتور برق های بسیار محبوب گازوئیلی موجود در بازار است. این موتور برق دارای توان ۵.۵ کیلو وات می باشد. از این موتور برق می توان در صنایع، بیمارستان ها، هتل ها، باغ ها، خانه ها و غیره استفاده کرد.

این محصول دارای یک موتور تک فاز با سیلندر ۴۱۸ میلی متری است. موتور برق HG6553-DG ازیک‌ مخزن سوخت با ظرفیت ۱۲.۵ لیتر برخورداست که می تواند برق شما را به مدت ۸ ساعت تامین کند.

 

سخن پایانی

در این مقاله برخی از بهترین موتورهای برق برند هیوندای را معرفی کردیم، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایر موتورهای برق  هیوندای از طریق تلفن های ۰۷۱۳۲۲۲۱۸۱۰و ۰۱۷۳۲۲۲۱۸۲۰ با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.