فروش پمپ کالمو

فروش پمپ کالمو

فروش پمپ کالمو

پمپ‌ های آب از جمله ابزارهای بسیار پرکاربردی هستند که می‌ توانند مشکلات مختلفی که در تامین آب مصرفی شهروندان پیش می آید را به راحتی حل کنند و زندگی آنها را آسان‌ تر از آنچه فکر می‌ کنند، نمایند.

از پمپ‌ های آبپاش برای آبیاری چمن‌ محل زندگی تان گرفته تا پمپ‌ های چاه در خانه،  ترش پمپ ها در محل کار، پمپ‌ های آب زیردریایی یا پمپ‌ های آب برای پاک‌ سازی سیل، کلیه این تجهیزات ابزارهای مناسبی برای انتقال آب از یک مکان به مکان دیگر هستند.

به طور کلی، عوامل مختلفی برای انتخاب پمپ آب مناسب برای کاربردهای مختلف باید در نظر گرفته شوند. پمپ‌ های آب با انرژی الکتریکی برای استفاده در داخل ساختمان ها بهترین انتخاب هستند. اغلب آنها ۱۲۰ ولت می باشند و می توانند به یک پریز خانگی استاندارد وصل شوند.

شکی نیست که برخورداری از یک پمپ آب به دلایل مختلفی می تواند بسیار مفید باشد. شاید شما در منطقه ای زندگی می کنید که سیل به طور مرتب اتفاق می افتد و به پمپ های شناور برای کمک به تمیز کردن آب پس از وقوع سیل نیاز دارید یا  برای پر کردن استخر خود تصمیم دارید یک پمپ آب کارآمد خریداری کنید. یا احتمالا لازم است برای استفاده روزمره به منظور برطرف کردن فشار کم آب خانه خود یک پمپ آب مناسب بخرید. دلیل خرید پمپ آب هر چه که باشد، باید در مورد نیازهای خاص خود فکر کنید تا بهترین و شایسته ترین پمپ آب را انتخاب نمایید.

محصولات پیشنهادی پمپ کالمو :

پمپ سه سرعته کالمو

پمپ سیر کولاتور سه سرعته کالمو

خرید پمپ کالمو

پمپ سیرکولاتور کالمو

 

در این مقاله قصد داریم یکی از بهترین و با کیفیت ترین پمپ های آب موجود در بازار را به شما عزیزان معرفی ‌کنیم، در صورتی که قصد دارید یک پمپ آب مناسب برای رفع نیازهای خود خریداری کنید، این مقاله را به طور کامل مطالعه فرمایید‌.

خرید-پمپ-کالمو
فروش پمپ کالمو

فروش پمپ کالمو

معرفی پمپ های تولید برند کالمو

یکی از بهترین و کارآمدترین پمپ های موجود  در بازار ایران، پمپ های تولید شرکت کالمو هستند. پمپ های برند کالمو با ویژگی های منحصر به فرد در مدل های مختلفی تولید می شوند. اغلب پمپ های این کمپانی قادر هستند با سیالات مختلف از جمله آب و انواع اسید به خوبی کار کنند.

این پمپ ها علاوه بر کیفیت بسیار خوبی که دارند، از قیمت های بسیار مناسبی نیز برخوردارند. شرکت تولید کننده پمپ های آب کالمو همواره تلاش کرده است تا با تولید بهترین محصولات رضایت خریداران را جلب کند.‌

کمپانی کالمو یک شرکت چینی است که کلیه محصولات تولیدی خود را تحت لیسانس ایتالیا تولید می کند.‌ این کمپانی از بهترین و با کیفیت ترین مواد در ساخت محصولات خود استفاده می نماید.‌ علاوه بر این، شرکت کالمو جهت رفاه مشتریان خود اقدام به ارائه وارانتی یک‌ ساله کرده است، بنابراین چنانچه پمپ خریداری شده توسط شما به هر دلیلی دچار نقصان شد، می توانید به راحتی قطعات مستهلک آن را تعویض کنید.‌ ارائه وارانتی یکی از بزرگترین امتیازات و مزایای خرید پمپ های آب کالمو به حساب می آید.‌ زیرا شرکت های معدودی اقدام به ارائه وارانتی (گارانتی تعویض) به مشتریان خود می کنند.‌

علاوه بر این، شرکت کالمو خدمات پس از فروش را به خریداران محصولات تولیدی خود ارائه می دهد. کلیه محصولات این شرکت دارای ۱۰ سال خدمات پس از فروش هستند.

کمپانی کالمو برای تولید سیم پیچ های الکتروپمپ های خود از مس استفاده می کند.‌ این محصولات به محافظ حرارتی مجهز شده اند‌ که آنها را قادر می سازد تا به مدت طولانی و دائم کار کنند. این پمپ ها دارای شفت از جنس استیل ضد زنگ هستند که مقاومت بسیار بالایی را در مواجه مستقیم با سیالات از خود نشان می دهند.

 

نحوه انتخاب مناسب ترین پمپ کالمو

برای انتخاب بهترین و مناسب ترین پمپ کالمو براساس نیازهای خود، باید به عوامل مختلفی توجه کنید. به منظور یک انتخاب شایسته، باید اطلاعات کاملی در مورد ویژگی های پمپ ها بدست آورید. هنگام‌ خرید پمپ، به حداکثر میزان آبدهی، توان موتور، ارتفاع دستگاه توجه کنید و آن را با توجه به مکانی که قصد دارید از آن استفاده کنید انتخاب نمایید.

کلیه ویژگی های ذکر شده را می توانید در نمودار عملکرد دستگاه که توسط کمپانی سازنده آن ارائه می شود، پیدا کنید. هنگام خرید پمپ، مدل دستگاه، کارآیی و عملکرد آن برای انتقال سیال را در نظر بگیرید.‌

به طور کلی، اغلب پمپ های تولید شده توسط کمپانی کالمو، قادرند سیالات را بدون هیچ گونه آلودگی به راحتی انتقال دهند. همانطور که احتمالا آگاه هستید وجود مواد آلایند و مضر در سیالات می تواند آسیب های جدی را به پروانه های دستگاه وارد نمایند که در برخی موارد این خسارات جبران ناپذیر خواهند بود و باید پروانه های دستگاه را تعویض کنید.

از جمله پمپ های تولیدی این کمپانی، پمپ های مگنتی هستند. به طور کلی، پمپ های مگنتی تولید برند کالمو اغلب کاربردهایی برای انتقال مواد شیمیایی و خورنده دارند. بنابراین این شرکت جنس بدنه اغلب محصولات تولیدی خود را از استیل ضد زنگ، برنز، چدن و پلاستیک های ویژه می سازد.‌ به منظور مشاوره برای انتخاب بهترین و مناسب ترین پمپ ها با ما تماس بگیرید.

 

انواع پمپ کالمو

به طور کلی شرکت کالمو اغلب پمپ های خود را در مدل های مختلف با ویژگی ها و کارآیی متفاوتی به خریداران عرضه می کند. همانطور ‌که در ابتدا نیز بیان کردیم از ویژگی های پمپ های تولیدی این کمپانی این است که کلیه پمپ های آن می‌ توانند با اغلب سیالات مختلف نظیر آب و انواع اسیدها به خوبی کار کنند. یکی از بهترین و کارآمدترین پمپ های این برند پمپ کالمو خانگی سری CPM  است که دارای  حداکثر ارتفاع ۳۳ متر، حداکثر آبدهی ۲۷ متر مکعب در ساعت و کلاس حفاظتی IP44 می باشد. پروانه این پمپ معمولا از جنس برنز ساخته شده است. این پمپ معمولا در صنایع کشاورزی عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داده است. در ادامه به معرفی برخی از بهترین و با کیفیت ترین پمپ های کالمو خواهیم پرداخت.

 

  • پمپ گریز از مرکز دو پروانه ای کالمو

پمپ گریز از مرکز دو پروانه ای کالمو یکی از بهترین محصولات این شرکت است.‌ این پمپ به گونه ای طراحی شده است که به راحتی با سیالات ساده ای نظیر آب کار می کند. شفت این پمپ که دارای نویز بسیار پایینی می باشد از استیل ضد زنگ ساخته شده است. از ویژگی های دیگر این پمپ می توان به محافظ حرارتی آن اشاره کرد که عملکرد بسیار خوبی است.

توجه داشته باشید که از سیالات کاملا تمیز، فاقد خورندگی غیر قابل اشتعال و انفجار برای این دستگاه استفاده کنید.‌ از دیگر نکاتی که به هنگام استفاده از این دستگاه باید در نظر بگیرید این است که دمای سیالات در این پمپ باید بین ۳۵ تا۹۰ درجه سانتیگراد باشد.‌ موتور الکتریکی این دستگاه که به پمپ دو پروانه ای آن متصل است دارای آسنکرون، قفسه سنجابی و یک خنک‌ کننده هواست.

‌برای آگاهی بیشتر در مورد این محصول می توانید به دفترچه راهنمای آن مراجعه کنید.‌

 

  • پمپ محیطی کالمو

یکی دیگر از بهترین و باکیفیت ترین پمپ های این شرکت،پمپ محیطی کالمو است. این دستگاه به منظور استفاده از سیالات کاملا تمیز و فاقد هرگونه آلودگی طراحی و تولید شده است.‌ این پمپ نیز دارای شفتی از جنس استیل ضد زنگ می باشد، این دستگاه نیز صدای بسیار کمی را تولید می کند. توجه داشته باشید که دمای عملکرد این محصول نیز مانند دستگاه قبلی باید ۳۵ تا ۹۰ درجه سانتی گراد باشد. این پمپ قادر است بدون هیچ گونه مشکلی برای مدت طولانی به خوبی کار کند.

 

  • الکتروپمپ جتی کالمو

الکتروپمپ جتی کالمو از محصولات بی نظیر کالمو است که عملکرد بسیار مشابه با دو محصول قبلی دارد. این قبیل‌ پمپ ها به‌ منظور پرتاب سیالات با سرعت بسیار زیاد به گونه ای طراحی می شوند که بتوانند به یک الکتروموتور متصل شوند. این الکتروموتور به پرتاب سیالات با سرعت بالا و به اصطلاح جتی کمک‌ بسیار زیادی می کند.‌

 

  • پمپ گریز از مرکز کالمو

یکی دیگر از پمپ های با کیفیت کالمو پمپ گریز از مرکز این شرکت است.‌ به طور کلی می توان گفت که ویژگی این پمپ بسیار شبیه به پمپ گریز از مرکز دو پروانه ای است. تنها تفاوت پمپ گریز از مرکز پروانه ای با این دستگاه وجود پروانه های برنزی و استیل آن است که در این مدل وجود ندارند.

پمپ-کالمو
پمپ-کالمو

سخن پایانی

به طور کلی پمپ های ذکر شده در این مقاله از جمله بهترین و با کیفیت ترین محصولات تولیدی کالمو محسوب می شوند. معمولاً این پمپ های تولیدی توسط این شرکت در مدل خانگی، کف کش و‌ مگنتی تولید می شوند. این قبیل دستگاه ها محبوبیت بسیاری در اغلب کشورهای جهان دارند.

معمولاً پمپ های خانگی که توسط این برند تولید می شوند و در اختیار خریداران قرار می گیرند در سری های مختلفی نظیر CPM، JSP335A، QB60، GSCM و SCM در بازار یافت می شوند. در این مقاله کوشیدم بهترین و با کیفیت ترین پمپ های کالمو را به شما معرفی کنیم. چنانچه قصد خرید یکی از پمپ‌ های این شرکت را دارید یا در صورت نیاز به مشاوره قبل از خرید، با ما تماس بگیرید.‌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.