لیست قیمت محصولات ایمکس

شرکت ایمکس یا ایمکس در واقع یک تولید کننده شناخته شده جهانی است که با بهترین محصولات و خدمات فوق العاده، انتظارات مشتریان را برآورده می کند و گاهی نیز از آنها فراتر می رود. این شرکت که از شهرت بسیاری در جهان برخورداراست، محصولات تخصصی خود را به استخرها، اسپاها، مراکز آبی، پارک های آبی، مراکز آبزی پروری، آکواریوم های عمومی، آبنماها و پروژه های تصفیه آب ارائه می دهد. در واقع ایمکس یک شرکت استرالیایی است که تجهیزات استخر و جکوزی را تولید می کند. دفتر مرکزی شرکت ایمکس در هنگ کنگ قرار دارد، این کمپانی بسیار معروف و محبوب دارای یک شبکه واقعا جهانی با دفاتر بسیاری در قلب اروپا و چین است.
شرکت ایمکس به مدت بیش از 38 سال، به طور فعال در پروژه های کلیدی آب در سراسر جهان فعالیت داشته و از نزدیک با مشاوران صنعتی، توسعه دهندگان و مهندسان بسیاری کار کرده است. عملکرد بسیار خوب و به اثبات رسیده این شرکت و راه حل های تولیدی آن، این کمپانی را به یک تولید کننده بسیار خوب برای مشتریانی تبدیل کرده که به دنبال راه حلی بسیار مطمئن و آسان برای محصولات آبی خود هستند. بسیاری از مشتریان این شرکت باور دارند زندگی، اوقات فراغت و تجربه حرفه ای خود را توانسته اند با استفاده از محصمولات ایمکاس بسیار غنی کنند.
به طور کلی، دفتر مرکزی هنگ کنگ این کمپانی بر توسعه تجارت و فعالیت های فروش جهانی نظارت می کند که توسط هم افزایی ایجاد شده توسط شعب و دفاتر آن در سراسر جهان پشتیبانی می شود. دفاتر اروپایی این شرکت با ایجاد قابلیت های استثنایی در تحقیق و توسعه، فروش و بازاریابی و خدمات پس از فروش، این شرکت را به یک بازار در حال گسترش تبدیل کرده است. دفتر مرکزی 80000 متری مربعی این شرکت که از یک موقعیت استراتژیک در ژونگ شان، چین برخوردار است، مدیران و کارکنان آن را قادر می سازد تا با ارائه بهترین و پیشرفته ترین محصولات به بازارهای محلی و جهانی به طور کارآمد و بسیار موثر به جهانیان خدمت کنند.
در این مقاله قصد داریم محصولات شرکت ایمکس و قیمت های آنها را به شما معرفی کنیم.

محصولات شرکت ایمکس

همانطور که بیان کردیم شرکت ایمکس یکی از معروفترین شرکتهایی است که در حوزه تولید محصولات آبی نظیر لوازم جانبی استخر، هیتر سونا، پمپ استخر و جکوزی، فیلتر کاتریجی، فیلتر شنی، کلرزن استخر، پمپ تصفیه، مبدل حرارتی، پکیج تصفیه استخر و بسیاری محصولات دیگر فعالیت دارد. این برند معروف در ایران به نام ایمکس یا ایمکس شهرت دارد. کیفیت بسیار خوب و قیمت مناسب محصولات این برند، باعث شده که محصولات آن نه تنها در جهان بلکه در ایران نیز طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب کند. در حال حاضر، بزرگترین خط تولید محصولات شرکت ایمکس در شهر ژونگ شان چین قرار دارد.

فیلترهای شنی استخر ایمکس

یکی از بهترین محصولاتی که شرکت ایمکس تولید می کند، فیلترهای شنی استخر هستند. فیلترهای شنی استخر ایمکس اغلب قابل استفاده در استخرهای خانگی، خصوصی و همچنین استخرهای عمومی می باشند. عملکرد آنها اغلب به گونه ای است که نسبت عبور آب در مقایسه با میزان شن و سیلیس بسیار بالاتر است. بدین معنی که فیلترهای شنی ایمکس با برخورداری از ابعاد کوچک خود قادرند دبی بالاتری ایجاد کنند.
معمولا فیلترهای شنی ایمکس از جنس فایبرگلاس ساخته می شوند که در مقایسه با فیلترهای شنی فلزی میزان سیلیس و شن کمتری را در خود جای می دهند. اما علیرغم میزان شن کمتری که به آنها وارد می شود، به دلیل برخورداری از کیفیت بسیار بالایی که دارند، عملکرد بسیار خوبی در تصفیه آب استخر از خود نشان می دهند.
به طور اساسی می توان گفت که فیلترهای شنی استخر ایمکس در چهار مدل تحت عناوین NFW، NL، MFS و P طراحی و تولید می شوند. همانطور که اشاره کردیم اغلب جنس بدنه آنها از فایبرگلاس ساخته می شوند. این فیلترهای شنی طول عمر بسیاری بالایی دارند، بنابراین چنانچه به دنبال یکی از بهترین فیلترهای شنی موجود در بازار هستید، پیشنهاد ما انتخاب فیلترهای شنی ایمکس است.

فیلتر کاتریجی ایمکس

اغلب فیلترهای کاتریجی ایمکس را یک شرکت چینی تولید می کند. این قبیل فیلترها را می توان برای کلیه استخرها استفاده کرد. معمولا فیلترهای کاتریجی ایمکس در دو نوع CFO و CF ساخته و روانه بازار می شوند. جنس بدنه این نوع از فیلترها از پلی پروپلین است. به دلیل حساسیت بسیار زیادی که این محصولات دارند، باید همواره سرویس و نگهداری آنها را به طور مرتب انجام دهید. بهتر از این محصولات برای استخرهایی که میزان آلودگی بسیار زیادی دارند استفاده نکنید.

پمپ تصفیه استخر ایمکس

پمپ های تصفیه استخر نیز از با کیفیت ترین محصولات این کمپانی محبوب هستند. آنها اغلب در سری های SPH، EPH، SB و SC طراحی و تولید می شوند. از این پمپ های تصفیه علاوه بر استفاده در استخرها می توان برای تصفیه جکوزی ها نیز استفاده کرد. معمولا پمپ های تصفیه استخر ایمکس مجهز به استرینر و برگ گیر می باشند. این محصولات یکی از پرکاربردترین پمپ های تصفیه در بازار محسوب می شوند، زیرا قیمت های بسیار منصفانه ای دارند. پمپ های تصفیه استخر ایمکس ، توان آبدهی بسیار زیادی دارند. در صورتی که به اطلاعات بیشتری در مورد این محصولات نیاز دارید با ما در ارتباط باشید.

سیستم های کلرزن استخری ایمکس

سیستم های کلرزن استخری ایمکس از دیگر محصولات آبی این کمپانی می باشند. همانطور که احتمالا می دانید از مهمترین تجهیزات استخر، سیستم های کلرزن هستند. چنانچه مایلید آب استخر خود را تصفیه کنید، سیستم های کلرزن استخری ایمکس از جمله بهترین سیستم های کلرزن استخر در بازار محسوب می شوند. یکی از بهترین نوع تولیدات این کمپانی؛ سیستم کلرزن نمکی آن است. عملکرد این دستگاه به گونه ای است که طی یک فرآیند الکترولیز که در آب استخر انجام می شود، سدیم کلرید موجود در آب حذف خواهد شد و پس از تولید گاز کلر آن را وارد آب می نماید. این نوع از تجهیزات بسیار سازگار با محیط زیست طراحی می شوند. از ویژگی های بارز سیستم های کلر زن نمکی این است که نیازی به حمل و نگهداری گاز کلر در آنها نمی باشد.

مبدل های حرارتی استخر ایمکس

مبدل های حرارتی استخر ایمکس از جمله محصولات استخری بسیار محبوبی هستند که کیفیت های بسیار خوبی دارند. این محصولات را می توانید به راحتی از نمایندگی های این شرکت در ایران خریداری کنید. مبدل های حرارتی استخر که دارای یک پوسته و لوله می باشند، دارای مکانیسمی هستند که باعث می شوند حرارت ایجاد شده بدون مخلوط شدن سیالات با یکدیگر، از یک سیال به سیال دیگر انتقال پیدا کند. بدین معنی که آب گرم از داخل لوله عبور می کند و جریان دیگر آب که همان آب استخر است در درون پوسته و در اطراف لوله حرکت می کند و از این طریق آب استخر گرم می شود.
اغلب مبدل های حرارتی این کمپانی دارای پوشش رنگ کوره ای آبی می باشند. مبدل های حرارتی استخر ایمکس در سری HE تولید می شوند و در دسترس عموم قرار می گیرند. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مبدل های حرارتی می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

هیتر سونا خشک ایمکس

کمپانی ایمکس علاوه بر تولید تجهیزات استخر، بسیاری از لوازم مرتبط با سونا را نیز تولید می کند. یکی از بهترین این محصولات هیتر سونا خشک است. اغلب هیترهای سونای خشک این برند در چین و تحت لیسانس کمپانی استرالیا تولید می شوند. هیتر سونا خشک ایمکس از بهترین و با کیفیت ترین هیترهایی است که در بازار ایران می توانید آنها را به راحتی از طریق نمایندگی های این شرکت خریداری کنید.
هیترهای سونای ایمکس معمولا در دو مدل فاقد تابلو و دارای تابلو تولید می شوند. اغلب از این محصولات می توانید برای سوناهایی که دارای مساحتی حدود 3 تا 25 متر معکب هستند، استفاده کنید.

پکیج های تصفیه استخر ایمکس

این محصولات از فوق العاده ترین تجهیزات مرتبط با استخرها به شمار می آیند. پکیج های تصفیه استخری که توسط کمپانی ایمکس تولید می شوند معمولا ترکیبی از دو محصول فیلتر شنی ایمکس و پمپ تصفیه استخر ایمکس هستند. اغلب از این پکیج ها می توانید برای کلیه استخرهای کوچک و جکوزی ها استفاده کنید. لازم به ذکر است که جنس بدنه آنها که از فایبرگلاس ساخته می شوند کاملا ضد زنگ هستند. اغلب فیلترهای تصفیه آب ایمکس علیرغم ابعاد کوچک خود، عملکرد بسیار بالایی در تصفیه آب از خود نشان می دهند. در صورتی که برای خرید این محصولات به اطلاعات بیشتری نیاز دارید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تجهیزات جانبی استخر ایمکس

شرکت ایمکس یکی از بزرگترین تولید کنندگان تجهیزات جانبی استخر در جهان است. این تجهیزات شامل نردبان استخر، چراغ استخر، فواره و نازل استخر، اسکیمر استخر، گریل استخر، کفشور و دستگیره های ویژه استخر است. کیفیت کلیه این محصولات بسیار خوب می باشد. اغلب محصولات جانبی استخر ایمکس از پرفروش ترین محصولات استخر در جهان و البته ایران به شمار می روند.

سخن پایانی
در این مقاله، کمپانی ایمکس و بهترین محصولات آن را معرفی کردیم. علاوه بر موارد ذکر شده، این کمپانی تجهیزات آبی دیگری نیز تولید می کند، چنانچه به اطلاعات بیشتری در مورد هریک از محصولات این کمپانی نیاز دارید، با کارشناسان و مشاوران ما تماس بگیرید.