لیست قیمت محصولات کالمو

کمپانی کالمو یک شرکت چینی است که کلیه محصولات تولیدی خود را تحت لیسانس ایتالیا تولید می کند.‌ محصولاتی که توسط کمپانی کالمو تولید می شوند، از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و از جمله بهترین محصولات موجود در بازار به شمار می روند. زیرا این کمپانی همواره می کوشد تا از بهترین و با کیفیت ترین مواد در ساخت محصولات خود استفاده نماید.‌ محصولات این شرکت در بازارهای جهانی دارای طرفداران بسیاری است زیرا شرکت کالمو جهت رفاه مشتریان خود اقدام به ارائه وارانتی یک‌ ساله کلیه محصولات خود کرده است، بنابراین در صورتی که محصولات این کمپانی یا نمایندگی های آن را انتخاب و خریداری کرده اید و به هر دلیلی این محصول دچار مشکل شد، می توانید به راحتی قطعات مستهلک آن را تعویض کنید.‌ ارائه وارانتی یکی از بزرگترین امتیازات و مزایای خرید اغلب محصولات تولیدی این شرکت به حساب می آید.‌ زیرا به طور معمول، تنها شرکت های بسیار کمی وجود دارند که وارانتی (گارانتی تعویض) به مشتریان خود ارائه می دهند.‌
بنابراین می توان گفت که ارائه وارنتی یا خدمات پس از فروش این شرکت به مشتریان یک مزیت بزرگ برای افرادی است که محصولات این شرکت را انتخاب می کنند. در اینجا این نکته را متذکر می شویم که کلیه محصولات این شرکت دارای ۱۰ سال خدمات پس از فروش هستند. این خود گواهی است بر این ادعا که چرا اغلب افراد ترجیح می دهند محصولات و کالاهای مورد نیاز خود را از این شرکت خریداری کنند.

محصولات کمپانی کالمو

به طور کلی، انواع پمپ های آب، محصولاتی هستند که توسط کمپانی کالمو تولید می شوند. پمپ های آب از کاربردی ترین تجهیزاتی هستند که اغلب افراد برای رفع مشکلات آب مصرفی خود از آنها استفاده می کنند. معمولا از پمپ های آب برای انتقال آب از یک مکان به مکان دیگر استفاده می شود.
پمپ هایی که توسط کمپانی کالمو تولید می شوند شامل انواع پمپ های جتی، پمپ های بشقابی، پمپ های مگنتی، پمپ های حلزونی، پمپ های کف کش، پمپ های لجن کش و غیره است. در ادامه ویژگی های هریک از این محصولات را شرح خواهیم داد.
همانطور که احتمالا آگاه هستید عوامل مختلفی وجود دارد که هنگام انتخاب پمپ آب مناسب برای کاربردهای مختلف باید در نظر گرفته شوند. اساسا پمپ‌ های آبی که با انرژی الکتریکی کار می کنند، بهترین انتخاب برای استفاده در داخل ساختمان ها به حساب می آیند. اغلب این گونه پمپ ها ۱۲۰ ولت می باشند و می توانند به راحتی به یک پریز خانگی استاندارد وصل شوند.
شکی نیست که برخورداری از یک پمپ آب به دلایل مختلفی می تواند برای شما بسیار مفید باشد. شاید در منطقه ای زندگی می کنید که سیل به طور مرتب اتفاق می افتد و به همین دلیل احتمالا به پمپ های شناور برای تمیز کردن آب پس از وقوع سیل نیاز خواهید داشت یا برای پر کردن استخر خود تصمیم دارید یک پمپ آب کارآمد خریداری کنید. یا احتمالا لازم است برای استفاده روزمره به منظور برطرف کردن فشار کم آب خانه خود یک پمپ آب مناسب بخرید. دلیل خرید پمپ آب شما هر چه که باشد، باید در مورد نیازهای خاص خود به خوبی بیاندیشید تا بتوانید بهترین و شایسته ترین پمپ آب را انتخاب نمایید.
در ادامه بهترین و با کیفیت ترین پمپ هایی که توسط کمپانی کالمو طراحی و تولید می شوند را به شما معرفی خواهیم کرد.

پمپ های برند کالمو

برند کالمو یکی از بهترین تولید کنندگان پمپ هایی است که می توانند با سیالات مختلفی همچون آب و انواع اسید کار کنند. بدین معنی که این پمپ ها می توانند به راحتی سیالات را بدون هیچ گونه آلودگی انتقال دهند. یکی از بهترین و کارآمدترین محصولات کالمو، پمپ های مگنتی این کمپانی هستند. پمپ های مگنتی که توسط برند کالمو طراحی و تولید می شوند، اغلب به منظور انتقال مواد شیمیایی و خورنده ساخته می شوند. یکی از ویژگی های پمپ های این شرکت جنس بدنه محصولات است که از استیل ضد زنگ، برنز، چدن و پلاستیک های ویژه در ساخت آنها استفاده می شود.

پمپ گریز از مرکز دو پروانه ای کالمو

یکی از بهترین پمپ هایی که توسط این کمپانی تولید می شود پمپ های گریز از مرکز دو پروانه ای کالمو هستند. این پمپ ها کیفیت های بسیار خوبی دارند و به گونه ای طراحی می شوند که به راحتی می توانند با سیالات ساده ای نظیر آب کار کنند. شفت این مدل از پمپ ها که دارای نویز بسیار پایینی است از استیل ضد زنگ ساخته می شود. از ویژگی های دیگر پمپ های گریز از مرکز دو پروانه ای این برند این است که این پمپ ها توان محافظ حرارتی بسیار خوبی دارند که عملکرد بسیار بالایی را از خود نشان می دهند.
چنانچه مایلید از این قبیل پمپ ها برای رفع نیازهای خود استفاده کنید باید توجه داشته باشید که تنها از سیالات کاملا تمیز، فاقد خورندگی، غیر قابل اشتعال و انفجار برای آنها استفاده کنید.‌ از دیگر نکاتی که به هنگام استفاده از این دستگاه باید در نظر بگیرید این است که دمای سیالات در این پمپ باید بین ۳۵ تا۹۰ درجه سانتیگراد باشد.‌ موتور الکتریکی این دستگاه که به پمپ دو پروانه ای آن متصل است دارای آسنکرون، قفسه سنجابی و یک خنک‌ کننده هواست. در صورتی که به اطلاعات بیشتری درباره این سری از پمپ نیاز دارید می توانید با ما تماس بگیرید، مشاوران ما به کلیه سوالات شما پاسخ خواهند داد.

پمپ محیطی کالمو

از جمله بهترین و باکیفیت ترین پمپ هایی که برند کالمو تولید می کند، پمپ ها محیطی هستند. هدف از تولید این قبیل محصولات استفاده از سیالات کاملا تمیز و فاقد هرگونه آلودگی است.‌ پمپ های محیطی دارای شفت هایی از جنس استیل ضد زنگ می باشند از دیگر ویژگی های این دستگاه ایجاد صدای بسیار کم است. چنانچه قصد دارید از پمپ های محیطی استفاده کنید همواره به یاد داشته باشید که دمای عملکرد این محصولات باید بین ۳۵ تا ۹۰ درجه سانتی گراد باشد. این پمپ قادر است بدون ایجاد هیچ گونه مشکلی برای مدت طولانی به خوبی کار کند.

الکتروپمپ جتی کالمو

الکتروپمپ جتی کالمو از محصولات بی نظیر کالمو است که عملکرد بسیار مشابه ای با دو محصول قبلی دارد. این قبیل‌ پمپ ها به‌ منظور پرتاب سیالات با سرعت بسیار زیاد به گونه ای طراحی می شوند که بتوانند به یک الکتروموتور متصل شوند. این الکتروموتور به پرتاب سیالات با سرعت بالا و به اصطلاح جتی کمک‌ بسیار زیادی می کند.‌ معمولا الکتروپمپ جتی این برند در سه مدل خانگی، کف کش و مگنتی تولید می شوند، که طرفداران زیادی در سراسر جهان دارند. اغلب پمپ های جتی که توسط کمپانی کالمو تولید می شوند در سرهای های CPM، QB60، JPP335A، SCM و GSCM به خریداران عرضه می شوند. پمپ های سری CPM این برند با حداکثر آبدهی 27 متر مکعب در ساعت دارای حداکثر ارتفاع 33 متر هستند. این سری از پمپ ها دارای کلاس حفظاتی IP44 می باشند. معمولا این محصولات در صنایع کشاورزی و انتقال آب کاربردهای فراوانی دارند.

پمپ کف کش کالمو

پمپ کف کش کالمو، یکی دیگر از محصولات با کیفیت این کمپانی است که در سری های CSM4700، S100P و QDX تولید می شوند. اغلب پمپ های کف کش کالمو سری QDX که ارتفاعی برابر با 32 متر دارند، حداکثر آبدهی که ارائه می دهند 25 لیتر بر دقیقه است. توان این سری از پمپ ها 0.75 کیلو وات است. در مورد پمپ های CSM4700 باید گفت که حداکثر ارتفاع این قبیل پمپ ها 8 متر می باشد. جنس بدنه این سری از پمپ های کف کش پلاستیکی است و میزان آب دهی آنها 17.8 متر مکعب در ساعت می باشد. کلیه پمپ های این سری قادرند کلیه سیالات را به خوبی انتقال دهند.
پمپ های کف کش سری S100P کالمو دارای میزان آبدهی حدود 3.6 متر مکعب بر ساعت هستند. این پمپ ها که حداکثر 6 متر ارتفاع دارند، از توانی حدود 0.14 اسب بخار برخوردارند.

پمپ ها بشقابی کالمو

یکی دیگر از با کیفیت ترین پمپ هایی که برند کالمو تولید می کند، پمپ های بشقابی هستند. برای ساخت این نوع از پمپ ها، از پیشرفته ترین فناوری های روز دنیا استفاده شده است. این سری از پمپ ها که دارای پروانه های بسته ای هستند، تنها ویژه آب پاک و تمیز، فاقد هر گونه ناخالصی، ذرات جامد معلق در آب و خورندگی تولید می شوند. پمپ های بشقابی در مقایسه با سایر پمپ های جتی قادرند حجم آب بیشتری را تا ارتفاع کمتری انتقال دهند.
اغلب پمپ های بشقابی این برند قادرند 6 متر مکعب آب بر ساعت را تا ارتفاع 33 متر پمپاژ کنند. از دیگر ویژگی های این قبیل پمپ ها ایجاد صدای بسیار کمتر در مقایسه با سایر پمپ های دیگر است. به همین دلیل این مدل از پمپ ها را به عنوان پمپ های بی صدا می شناسند. همین امر باعث محبوبیت بسیار بیشتر این قبیل از پمپ در میان خریداران شده است.

کلام آخر

به طور کلی پمپ های ذکر شده در این مقاله از جمله بهترین و با کیفیت ترین محصولات تولیدی کالمو محسوب می شوند. سری های پمپ های CPM، JSP335A، QB60، GSCM و SCM در بازار یافت می شوند، از جمله بهترین محصولات این برند به شمار می آیند. چنانچه به اطلاعات بیشتری در مورد انواع پمپ های کالمو نیاز دارید یا قصد دارید یکی از پمپ‌ های این شرکت را خریداری نمایید، با ما تماس بگیرید.‌