لیست قیمت محصولات هیوندای

کمپانی هیوندای یکی از بزرگترین و معروف ترین شرکت های تولید کننده ابزارهای صنعتی است که محصولاتی نظیر انواع ابزارهای برقی، ابزارهای دستی، ابزارهای جوشکاری، تجهیزات مولد انرژی، ابزارآلات کششی و‌ جا به جایی، ابزارهای بادی، ژنراتورها، ابزارهای باغبانی و موتوری، سنگ های فیبری و سمباده و بسیاری محصولات دیگر را تولید می کند. هیوندای کلیه ابزارها و تجهیزات خود را برای رفع نیازهای کلیه صنایع بزرگ و کوچک تولید می کند. بدون شک، محصولات هیوندای محبوبیت بسیاری در بازارهای جهانی دارند. همانطور که احتمالا مطلع هستید، کیفیت بالا، دوام و استحکام کلیه محصولات تولیدی این شرکت آوازه آن را دو ‌چندان نموده است. اغلب صاحبان و مالکان کارخانجات و افراد معمولی ترجیح می دهند تجهیزات مورد نیاز خود را از میان تجهیزات تولید شده توسط این کمپانی مشهور خریداری کنند.

علیرغم اینکه کمپانی هیوندای کمتر از یک دهه است که فعالیت خود را در زمینه تولید ابزارآلات و تجهیزات صنعتی آغاز کرده، توانسته است در این مدت کوتاه جایگاه ویژه ای را در میان تولید کنندگان این تجهیزات در سراسر جهان به خود اختصاص دهد. موفقیت چمشگیر این کمپانی، خریداران بسیاری را روانه شرکت ها و نمایندگی های این کمپانی در گوشه و کنار جهان کرده است.

به طور کلی، شرکت ابزارآلات حرفه ای هیوندای از کلیه خطوط خود در تولید بهترین ابزارآلات صنعتی استفاده می کند، این امر خود گواهی مبنی بر کیفیت بالای محصولات تولیدی این شرکت معروف و محبوب است.‌

در حقیقت شرکت ابزارلات و تجهیزات صنعتی بخشی از شرکتی است که در ابتدا فعالیت حرفه ای خود را با تولید خودرو در کره جنوبی آغاز کرد. این شرکت هم اکنون علاوه بر تولید اتومبیل های با کیفیت و محبوب، فعالیت خود را در تولید صنایعی چون صنایع شیمیایی، صنایع سنگین و بسیاری از موارد دیگر آغاز کرده است.

با انتخاب و خرید تجهیزات این کمپانی، قادر خواهید بود از پیشرفته ترین و به روزترین ابزارآلات روز دنیا استفاده کنید و اغلب کارهای صنعتی و غیر صنعتی خود را به راحتی انجام دهید.

 

از جمله مزایای دیگر خرید تولیدات این کمپانی این است، همواره می توانید از خدمات پس از فروش این شرکت استفاده کنید. علاوه براین، کلیه محصولات تولیدی کمپانی هیوندای قیمت های بسیار منصفانه ای دارند.

در این مقاله قصد داریم بهترین و محبوب ترین محصولات تولیدی این کمپانی بزرگ و معروف را به شما معرفی کنیم. بنابراین در صورتی که به اطلاعات بیشتری در مورد انواع ابزارآلات هیوندای نیاز دارید، با ما همراه شوید.

 

محصولات مولد نیروی هیوندای

تجهیزات مولد نیروی هیوندای از جمله بهترین محصولاتی است که توسط این کمپانی طراحی و تولید می شوند. این محصولات به دلیل برخورداری از کیفیت و دوام بالا طرفداران بسیاری در جهان دارند، بنابراین کمپانی هیوندای سعی دارد که این ابزارآلات را با کمک فناوری های روز دنیا به سرعت ارتقا دهد. باید خاطر نشان کرد که تجهیزات مولد نیروی هیوندای در بیش از 90 کشور جهان، مشتریان بسیاری را به خود جذب کرده اند.

اغلب محصولات مولد نیروی هیوندای شامل ژنراتورها، ابزارهای دستی و باغبانی، ابزارهای برقی و‌ ماشین آلات با کیفیت هستند.‌ کلیه محصولات تولیدی کمپانی هیوندای براساس کیفیت، قیمت و کارآیی دسته بندی می شوند.

سایر ابزارآلات مولد نیروی هیوندای شامل ابزارهای قدرتمند برقی و قابل شارژی نظیر چکش تخریب، سشوار صنعتی، پیچ‌ گوشتی، دریل، اره برقی، فرز، عمود بر، کارواش صنعتی، جارو برقی صنعتی،  کمپرسور و بسیاری لوازم و ابزارآلات دیگر می باشد.

 

ابزارهای دستی کمپانی هیوندای

ابزارهای دستی هیوندای از جمله با کیفیت ترین ابزارهای دستی موجود در بازار به حساب می آیند. هیوندای اغلب، کلیه ابزارهای دستی خود را از بهترین آلیاژ فولاد تولید می کند.با وجود اینکه کیفیت این محصولات بسیار خوب است، اما از قیمت های بسیار مقرون به صرفه ای برخوردارند. اغلب ابزارهای دستی هیوندای از ترکیب آلیاژ فولاد کروم و وانادیوم ساخته می شوند. بنابراین می توان گفت که این محصولات با دوام بالایی که دارند، تا سالیان طولانی قابل استفاده هستند.

علاوه بر اینکه ابزارهای دستی هیوندای برای افراد حرفه ای و صنعتگران ماهر بسیار مناسب می باشند، برای مصارف خانگی و افراد غیرحرفه ای نیز کارایی های بسیار زیادی دارند. این شرکت پک های مختلفی از این ابزارها را تولید می کند که معمولا شامل آچارهای سوکت دار، آچار شلاقی و گاز انبر، انبر قفلی، قیچی ورق بر، متر لیزری، تراز لیزری و انواع دیگر ابزارهای دستی هستند. کلیه این لوازم و تجهیزات را می توانید از نمایندگی هیوندای در شیراز تهیه کنید.

 

تجهیزات برقی هیوندای

تجهیزات برقی هیوندای اغلب ابزارهای بسیار قدرتمندی در صنعت محسوب می شوند. این تجهیزات شامل ژنراتورهای بنزینی قدرتمند هستند. هیوندای ژنراتورهایی با توان 100 کیلووات را تولید می کند که می توانید از آنها تحت بار زیاد و به طور مکرر استفاده کنید. این ژنراتورها در مصارف صنعتی کاربردهای بسیار زیادی دارند. علاوه بر ژنراتورهای صنعتی، هیوندای ژنراتورهای بنزینی و انواع اینوترهای هیوندای 10 کیلوواتی را نیز برای استفاده کاربران خانگی تولید می کند. هیوندای تجهیزاتی نظیر انواع پمپ های آب را با قابلیت کنترل فشار آب برای استفاده در باغ ها و استخرها نیز در فهرست تولیدات خود دارد.

کلیه محصولات برقی این برند، توان بسیار بالایی دارند، کیفیت و دوام آنها اغلب دو عامل بسیار مهمی هستند که محبوبیت آنها را در بین کاربران دو چندان کرده اند.

هیوندای طیف وسیعی از اینورترها را برای کلیه مصارف و کاربردهای مختلف تولید می کند. این محصولات شامل انواع مختلفی از ژنراتورهای اینورتر موج سینوسی خالص، گزینه های ژنراتور بنزینی و دیزلی، ژنراتورهای بی صدا با استارت برقی و بسیاری گزینه های دیگر هستند که راه حل های بسیار مناسبی را برای پشتیبانی و تولید برق صنعتی، خانگی، اداری یا تجاری به افراد ارائه می دهند. اغلب محصولاتی که توسط کمپانی هیوندای طراحی و تولید می شوند، توسط کارشناسان و متخصصان این کمپانی تست می شوند و مورد ارزیابی قرار می گیرند و پس از اطمینان از صحت و کارایی مطلوب آنها راهی بازار می شوند. به طور اساسی، نسل جدید اینورترهای هیوندای معمولا براساس آخرین فناوری های روز دنیا طراحی و تولید می شوند. این قبیل محصولات کارآمد که نیازهای مصرف کنندگان را تا حدود بسیار زیادی برطرف می کنند دارای معتبرترین استانداردهای بین المللی نظیر CE، UL و CUL هستند.

 

ابزارآلات و تجهیزات باغبانی هیوندای

در فهرست بهترین تجهیزات تولیدی هیوندای، ابزارآلات کاربردی و باغبانی برقی، بنزینی و باتری دار نظیر ماشین های چمن زنی، ماشین های برش چمن، اره برقی، دمنده های برگ، شمشاد زن، دمنده های برف، شلنگ ها، برش دهنده های چوب و کارواش های باغبانی نیز وجود دارد. کلیه ابزارهای نامبرده شده از دوام و کیفیت بسیار خوبی برخوردارند. اغلب افرادی که برای مصارف باغبانی خود از این تجهیزات استفاده می کنند، معتقدند که آنها کارهای باغبانی خود را بسیار آسان تر از قبل انجام می دهند. در صورتی که به اطلاعات بیشتری در مورد تجهیزات باغبانی هیوندای و مشخصات هر کدام از آنها نیاز دارید، با نمایندگی هیوندای در شیراز تماس بگیرید.

 

ابزارهای کاربردی هیوندای

چنانچه برای کارگاه خود نیازمند ابزارآلات کاربردی با کیفیتی هستید، پیشنهاد ما به شما انتخاب ابزارهای کاربردی برند محبوب هیوندای است. این کمپانی ابزارهای کاربردی بسیار قدرتمندی را با کارایی های بسیار زیادی نظیر پیچ گوشتی های شارژی، دریل، دریل های چکشی، ماشین های سنگ زنی، سشوار صنعتی، فرز، اره عمود بر و بسیاری از محصولات دیگر را تولید می کند. هر کدام از این ابزارها ویژگی های منحصر به فردی دارند که با استفاده از آنها می توانید کارهای خود را به راحتی و به سرعت انجام دهید.

به عنوان نمونه سشوارهای صنعتی هیوندای که ابزارهای بسیار کاربردی هستند به منظور جهت دمش باد داغ تولید می شوند. حرارتی که از این قبیل محصولات صنعتی خارج می شوند اغلب بین 50 درجه سلیسوس تا 600 درجه سلسیوس می باشد. این سشوارها اغلب از یک منبع تولید حرارت موسوم به المنت و یک موتور الکتریکی برخوردارند که با به کار انداختن فن، هوای داغ را با فشار بسیار زیادی خارج می کنند. از این قبیل محصولات، معمولا در صنایعی نظیر ذوب نمودن چسب های صنعتی، گرم کردن لوله های پلیکا و اتصال لوله های مشابه به یکدیگر، بسته بندی، چسباندن سلفون های دودی به شیشه های اتومبیل ها، خم کردن لوله های پی وی سی، جدا نمودن قطعات لحیم کاری شده، خشک کردن رنگ ها و بسیاری مصارف دیگر استفاده می کنند.

برخی از سشوارهای صنعتی هیوندای قادرند میزان دمش هوا را در سه حالت مختلف تنظیم کنند. با استفاده از این قابلیت می توانید میزان دمش هوا را براساس نیاز خود تنظیم نمایید. به علاوه، این قبیل دستگاه ها دارای دکمه تنظیم میزان درجه حرارت نیز هستند. لامپ های ال ای دی به کار رفته در آنها اغلب میزان درجه حرارت دمیده شده توسط دستگاه را نمایش می دهند. کلیه محصولات کاربردی هیوندای را می توانید از نمایندگی های هیوندای در شیراز خریداری کنید.

 

سخن پایانی

همانطور که قبلا گفتیم شرکت هیوندای کره جنوبی با تولید ابزارآلات حرفه ای با کیفیت بالا و قیمت های مناسب، خریداران بسیاری را در سراسر جهان به خود جذب کرده است. نمایندگی ابزارآلات هیوندای در شیراز با شناسایی نیازهای مشتریان خود، می کوشد تا کلیه ابزارهای تولیدی این شرکت محبوب کره ای را با قیمت های منصفانه ای در اختیار مشتریان و خریداران محترم قرار دهد.‌

برای مشاوره و‌ کسب اطلاعات بیشتر در مورد تجهیزات و ابزارآلات هیوندای و آگاهی از قیمت ها از طریق تلفن های ۰۷۱۳۲۲۲۱۸۱۰ – ۰۷۱۳۲۲۲۱۸۲۰ با ما در ارتباط باشید.