قدرت اره پروفیل بر هیوندای مدلHP2535-MC .هیونداتولزایران

اره پروفیل بر هیوندای مدلHP2535-MCیکی دیگر از اره‌های پروفیل بر تولیدی شرکت «هیوندای تولز ایران» (Hyundai) است که مدل (HP2535-MC) نام دارد.
لینک مستقیم خرید از شرکت هیوندای تولزایران:

مشخصات اره پروفیل بر هیوندای مدلHP2535-MC:

اره پروفیل بر هیوندای برای برش پروفیل‌های فلزات در اشکال مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه از دیسکی چرخان برای این کار استفاده می‌کند. این تیغه‌ی دیسکی شکل، قطری برابر 355 میلی‌متر دارد و اندازه سوراخ مرکزی آن 25.4 میلی‌متر است. حداکثر ظرفیت برش این دستگاه 130 میلی‌متر است.

اره پروفیل بر هیوندای توانی برابر 2300 وات دارد و دیسک آن با سرعتی معادل 4000 دور در دقیقه می‌چرخد. شرکت هیوندای در ساخت این دستگاه

اره پروفیل بر هیوندای مدلHP2535-MC جوانب ایمنی را مد نظر قرار داده است و از دو محافظ صفحه و قفل اسپیندل برای آن استفاده کرده است که احتمال برخورد دیسک با فرد را به صفر رسانده و مانع از پخش شدن و پرتاب براده‌ها به اطراف می‌شود. قفل اسپیندل نیز به خوبی دیسک را روی محور خود نگه می‌دارد. در دستگاه فوق برای ثابت نگه داشتن پروفیل‌ها در حین برش می‌توان از گیره استفاده کرد. این دستگاه کیفیت ساخت بالایی دارد.

اره پروفیل بر هیوندای مدلHP2535-MC

سایر مشخصات:

دارای قابلیت برش در زوایای 45/ درجه و /45 درحه توسط گیره مخصوص با قابلیت تنظیم سریع, دارای قفل محور جهت تعویض آسان صفحه پروفیل بر و متعلقات, دارای پوشش بزرگ محافظ دیسک پروفیل بر جهت حفاظت از براده های حاصله در حین کار, دارای پایه های پلاستیکی جهت بالا بردن امنیت و ثبات دستگاه در حین کار, دارای ظرفیت برش 119 میلیمتر پروفیل و لوله, دارای دسته حمل برای راحتی کاربر در حین حمل و نقل, دارای قابلیت تعویض ذغال بدون باز شدن درب دستگاه توسط کاربر. اقلام همراه: 1.آچار مخصوص تعویض صفحه 2.ذغال اضافه 3.کارت گارانتی 4.دفترچه راهنما

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.