مونتاژ و راه اندازی موتور برق هیوندای مدل HG2010-PG

مونتاژ و راه اندازی موتور برق هیوندای مدل HG2010-PG

موتور برق یک دستگاهی است که انرژی مکانیکی حاصل از عملکرد موتور احتراقی را توسط ژنراتور به انرژی الکتریسیته تبدیل می کند

لینک خرید:

ژنراتور 800 وات هیوندای مدل HG2010-PG

این محصول از مخلوط روغن و بنزین دو زمانه برای تولید برق استفاده می‌کند. با کمک این ژنراتور، از خروجی برق DC و AC بهره‌مند می‌شوید. برق DC این دستگاه 230 ولت است و می‌توانید از طریق پریز برق خروجی‌اش، وسایل برقی خود را به آن متصل کنید. یک خروجی برق 12 ولت DC نیز برای این موتور برق در نظر گرفته‌اند. خروجی شدت‌ جریان آن، برابر 8 آمپر می باشد.

حجم موتور تک‌ سیلندر این ژنراتور برابر 63 سی‌سی می باشد. این موتور دو زمانه توانی معادل یک اسب‌ بخار دارد و به روش دستی (هندلی) روشن می‌شود. سیستم خنک‌کننده‌ی آن نیز به کمک جریان هوا به تبادل گرمای تولیدی‌اش کمک می‌کند. میزان مخزن سوخت ژنراتور 800 وات هیوندای مدل HG2010-PG، چهار لیتر است. توان این موتور برق 800 وات بوده و میزان صدایی که تولید می کند، فقط 64 دسیبل (db) است. این محصول برای هیوندای تولز ایران می باشد.

امروزه برای استفاده از وسایل برقی در فضاهایی خارج از شهر، مانند ویلاها، باغ ها، استخر و آب نماها که امکان استفاده از برق موجود نمی باشد، از موتوربرق استفاده می شود. در زمان قطع برق شبکه سراسری نیز برای تامین برق اضطراری دستگاه های کوچک یا خانه های مسکونی، مطب پزشکان و موارد مشابه، موتوربرق مورد استفاده قرار می گیرد.

ژنراتور دستگاهی است که سوخت‌های فسیلی از جمله گازوئیل، بنزین و گاز را به نیروی مکانیکی تبدیل می‌کند. سپس این نیروی مکانیکی با اتصال به ژنراتور، برقی با خروجی 220 تک فاز یا 380 ولت سه فاز تولید می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.