همه چیز درباره چاله کن بنزینی هیوندای HP1850 ERTH AUGER.هیونداتولزایران

همه چیز درباره چاله کن بنزینی هیوندای HP1850 ERTH AUGER.هیونداتولزایران

چاله کن بنزینی هیوندای مدل HP1850-EA یکی از بهترین محصولات برای عملیات کندن گودال برای کاشت درخت، نهال و گیاهان در خاک می باشد.

چاله کن بنزینی هیوندای مدل HP1850-EA

بدون چاله کن هیوندای تولز ایران موتوری برای کاشت چند نهال باید تعدادی گودال در خاک حفر کرده و برای این کار فقط از انرژی انسان استفاده کنیم، در نتیجه مجبور به صرف هزینه و زمان زیادی خواهیم شد. بنابراین باید از ابزارآلاتی استفاده نمود که درکنار صرفه‌جویی در هزینه و زمان از سرعت مناسبی هم برخوردار باشند. چاله کن بنزینی هیوندای مدل HP1850-EA دارای دو نوع تک نفره و دو نفره بوده و سوخت آن ها نیز بنزین یا گازوییل می باشد. انرژی لازم برای موتور این‌ نوع دریل‌ زمین سوراخ کن بنزین است و برای استفاده از این دریل سوراخ کن تنها به یک نفر نیاز است. این محصول از دسته بندی ابزار آلات باغبانی و موتوری می باشد.

ویژگی ها و قابلیت های چاله کن HYUNDAI : این محصول دارای گیربکس بوده و با توجه به طول ۸۰ سانتی متری مته قابلیت ایجاد سوراخ هایی به طول حداکثر ۸۰ سانتی متر را دارد. به همراه آن سه مته یا دریل ۸۰ سانتی متری وجود دارد که قطر آنها ۱۰، ۲۰ و ۳۰ سانتی متر می باشد، به این دلیل می توان در حفر چاله از سه سایز مختلف استفاده کرد.

بنزینی تک نفرهچاله کن بنزینی هیوندای مدل HP1850-EA

با کیفیت و پرقدرت

دارای سه مته مختلف

با گارانتی و خدمات پس از فروش

تحت لیسانس کره

مشخصات فنی چاله کن هیوندای HP1850-EA :

این نهال کن بنزینی مجهز به موتوری دو زمانه با حجم ۵۱ سی سی می باشد که توسط هندل دستی روشن می شود. این موتور از نواع دو زمانه و دارای سیستم خنک سازی توسط هوا می باشد. با توجه به دو زمانه بودن موتور این ابزار باید بنزین و روغن به نسبت ۱:۲۵ مخلوط گردد. چاله کن هیوندای HP1850-EA تک نفره بوده و توان ۱.۹۵ اسب بخاری معادل ۱.۸۵ کیلووات دارد. حجم مخزن سوخت یا باک این دستگاه نیز ۹۰۰ میلی لیتر می باشد.

نوع موتور : دو زمانه هوا خنک

توان موتور : 1/85 اسب بخار

حجم سیلندر : 508 سی سی

حجم مخزن سوخت : 900 میلی لی

 

pixel

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.