اموزش راه اندازی کارواش خانگی حرفه ای hp 1411 هیوندای کره

اموزش راه اندازی کارواش خانگی حرفه ای hp 1411 هیوندای کره

کارواش دستگاهی پرکاربرد جهت مصارف صنعتی و تجاری تولید است که کاربرد های گوناگون نظافتی عمومی و حرفه ای می باشد.

لینک خرید:

کارواش هیوندای مدل HP1411

و دستگاه های صنعتی برای مصارف طولاتی تر با فشار آب بیشتر است اما دستگاه کارواش خانگی ویژه مصارف های خانگی جهت شست وشوی دیوار و کف حیاط یا باغ و یا شست و شوی خودرو از بین بردن سطوح پوشیده مانند رنگ های قدیمی سطوح ، نظافت استخر و آب نماها و از بین بردن لجن کف حوضچه ها استفاده میشود.

این وسیله با توجه به کاهش چشمگیر مصرف آب و مواد شوینده از اهمیت زیادی برخورد دار می باشد که توانایی از بین بردن تمام آلودگی ها با جرم های سخت و غیر قابل پاک شدن به آسانی با فشار زیاد آب را دارد.
هیوندای برای تمامی مصارف از جمله مصارف خانگی و صنعتی کارواش های متنوعی دارد که از لحاظ نوع ظاهر به صورت کامپکت و چرخ دار تولید می شود.
از لحاظ نوع ساختار نیز به دو صورت دینامی و زغالی تقسیم میشوند .
کارواش هیوندای مدل HP1411 با 1400 وات توان و موتور القایی. با حداکثر فشار 110 بار و دبی خروجی 6 لیتر بر دقیقه کار میکند. این کارواش بدلیل کیفیت ساخت بالا قابلیت مکش اتومات آب را نیز دارا میباشد.
کارواش hp1411 دارای استاندارد ضد آب IPX5 و با پایه برای قرار گرفتن روی سطوح می باشد. کارواش هیوندای با جنس بدنه پلاستیکی و فلزی سخت برای انواع مصارف خانگی، صنعتی و نیمه صنعتی مناسب می باشد.
اقلام موجود در جعبه کارواش HP1411 شلنگ لانس کوپلینگ و رابط ورودی آب فیلتردار می باشد. شما میتوانید برای خرید انواع محصولات از سایت هیوندای تولز ایران دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.