یادگیری راه اندازی موتور برق ژنراتور اینورتردار هیوندای مدل HG1220-IG

یادگیری راه اندازی موتور برق ژنراتور اینورتردار هیوندای مدل HG1220-IG

موتور برق یا مولد الکتریکی دستگاهی است که انرژی مکانیکی حاصل از سوخت گاز یا بنزین و گازوئیل را به انرژی الکتریسیته تبدیل می کند.
لینک خرید:

ژنراتور اینورتر هیوندای مدل HG1220-IG

موتور برق همان موتور ژنراتور است که اصطلاحا در بازار به ژنراتورهای کوچک هواخنک و پرتابل اطلاق می گردد. موتور برق ها از نظر کارایی همانند دیزل ژنراتور است با این تفاوت که در موتورهای بنزینی ، سوخت به کمک جرقه شمع مشتعل می شود در حالی که موتور دیزلی برای مشتعل کردن سوخت به جرقه نیاز ندارد. این دستگاه پر قدرت محصول شرکت هیوندای تولز ایران میباشد.

مشخصات ژنراتور اینورتر هیوندای مدل HG1220-IG:

دارای هندل روان جهت روش کردن موتوربرق

دو روش كاركرد با توان بالا و پايين

داراي خروجي برق AC با در پوش ضد آب

داراي نشانگر سه‌وضعيتي براي نمايش

امکان استفاده از برق AC و DC

سیستم استارتر هندل دستی

طراحی مناسب و ارگونومیک

كاركرد دستگاه در دو حالت

مجهز به موتور قدرتمند

صداي كم

به همراه آچار ، گيره

موتور برق هیوندای مدل HG1220-IG از این دستگاه‌ها هستند که با تکنولوژی جدید ساخته می‌شوند. نسل جدید این دستگاه‌ها مجهز به سیستم نیمه مکانیکی در مقایسه با مدل‌های قدیمی‌تر که به صورت تمام مکانیکی کار می‌کردند، می‌باشند. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه نیز می‌توان به وزن بسیار سبک‌تر و صدای کار بسیار کمتر نسبت به مدل‌های قبلی اشاره کرد که موجب تحول بسیار گسترده‌ای در این امر شده است. توان این موتوربرق 2200 وات معادل 2.2 اسب بخار است که می‌تواند در حالت AC ولتاژ 230 ولت و در حالت DC ولتاژ 12 ولت را با شدت جريان خروجي DC 5 آمپر تولید نماید. مخزن طراحی شده برای این محصول 4.1 لیتر است. سیستم روشن شدن این دستگاه هندلی است.

موتوربرق جهت مصارف خانگی، ویلا، ساختمان، بیمارستان ها، بانک ها ومراکز مهم امنیتی، دیتا سنترها، سرورها، کارگاهی، مصارف اضطراری، موتور برق کوچک، کیفی، کارخانه و کارگاه، جهت امداد و نجات،برق رسانی به پمپ های مختلف آب و.. استفاده میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.