خرید اینورتر هیوندای

خرید-اینورتر-هیوندای

خرید اینورتر هیوندای

کمپانی هیوندای که تولید کننده انواع مختلفی از ابزارها و تجهیزات صنعتی در جهان است، طیف وسیعی از اینورترها را برای کلیه کاربردها به مشتریان خود ارائه می دهد. این محصولات شامل انواع مختلفی از ژنراتورهای اینورتر موج سینوسی خالص، گزینه های ژنراتور بنزینی و دیزلی، ژنراتورهای بی صدا با استارت برقی و بسیاری گزینه های دیگر هستند که راه حل های بسیار مناسبی را برای پشتیبانی و تولید برق صنعتی، خانگی، اداری یا تجاری به افراد ارائه می دهند. اغلب محصولاتی که توسط کمپانی هیوندای طراحی و تولید می شوند، توسط کارشناسان و متخصصان این کمپانی تست می شوند و مورد ارزیابی قرار می گیرند و پس از اطمینان از صحت و کارایی مطلوب آنها راهی باز می شوند. به طور اساسی، نسل جدید اینورترهای هیوندای معمولا براساس آخرین فناوری های روز دنیا طراحی و تولید می شوند. این قبیل محصولات کارآمد که نیازهای مصرف کنندگان را تا حدود بسیار زیادی برطرف می کنند دارای معتبرترین استانداردهای بین المللی نظیر CE، UL و CUL هستند.

در این مقاله قصد داریم اینورترهای هیوندای را به شما معرفی کنیم، بنابراین در صورتی که تصمیم دارید یک اینورتر با کیفیت برای پاسخ به نیازهای خود خریداری کنید، این راهنما می تواند به شما در انتخاب بهترین و مناسب ترین اینورتر موجود در بازار کمک کند.

خواندنی ها

انواع اینورتر جوشکاری

معرفی اینورترهای هیوندای

همانطور که احتمالا می دانید کمپانی هیوندای یک شرکت کره ای است. اغلب محصولات این کمپانی از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. اینورترهای هیوندای که از بهترین محصولات این کمپانی به حساب می آیند اغلب به منظور تغییر فرکانس و کنترل دور انواع الکتروموتورهای تک فاز و سه فاز طراحی و ساخته می شوند. این کمپانی معمولا انواع قطعات الکترونیکی، درایو، سنسور، ترمز، رله و  بسیاری از قطعات را متناسب با استانداردهای روز دنیا طراحی و تولید می نماید. همانطور که اشاره کردیم محصولات تولیدی این شرکت دارای کیفیت، طول عمر و بازدهی بسیار بالایی هستند، بنابراین محصولات هیوندای در سراسر جهان شهرت بسیار خوبی دارند. در صورتی که قصد خرید اینورترهای هیوندای یا هریک از محصولات این کمپانی را دارید می توانید با نمایندگی هیوندای در شیراز از طریق تلفن های 07132221810 یا 07132221820 تماس بگیرید.

اینورتر-هیوندای
اینورتر-هیوندای

کاربرد اینورترها در صنایع مختلف

به طور کلی اینورترها محصولات بسیار کارآمدی هستند که در صنایع مختلف کاربردهای بسیاری دارند، این محصولات که به درایو فرکانس متغیر نیز شهرت دارند، به منظور راه اندازی و کنترل دور موتورهای الکترنیکی در صنایع مختلف طراحی و تولید می شوند. در ادامه مقاله به برخی از مهمترین کاربردهای اینورترها در صنایع مختلف اشاره خواهیم کرد:

  • در انواع فن های صنعتی نظیر سیستم های آب رسانی بوستر پمپ نظیر فن کوره، فن گلخانه، فن کولینگ تاور، فن تهویه و غیره
  • انواع پمپ های صنعتی و ساختمانی
  • بلوئر
  • آسانسور
  • سیستم های آب رسانی بوستر پمپ
  • اسپیندل موتور در دستگاه های CNC فرزکاری و چوب
  • تجهیزات و دستگاه های جوشکاری
  • تجهیزات خم و برش
  • انواع چرثقیل و تاورکرین های سنگین
  • نوارنقاله
  • تجهیزات صنایع چاپ
  • دستگاه های بسته بندی و بسیاری موارد دیگر از این دستگاه ها استفاده می شود.

 

مزایای اینورترهای هیوندای

خرید اینورترهای هیوندای، می تواند مزایای بسیار زیادی برایتان در پی داشته باشد. آنها که اغلب طراحی های بسیار کاربردی و ساده ای دارند، از کاربردی بسیار راحت و آسانی برخوردارند، بنابراین خریداران به راحتی می توانند از آنها برای مقاصد و اهداف خاص خود استفاده کنند. این محصولات اغلب دارای تنوع بسیار زیادی هستند، بنابراین اغلب افراد قادرند اینورتر مورد نیاز خود را از میان انبوهی از تولیدات این شرکت تهیه نمایند.

علاوه بر موارد ذکر شده، اینورترهای هیوندای بازدهی بسیار بالایی به مالکان خود ارائه می دهند. همانطور که می دانید اینورترها نقش بسیار موثری در عملکرد و بازدهی موتورهای الکترونیکی ایفا می کنند، بنابراین می توان گفت که کاربرد این محصولات برای صنایع مختلف یک تصمیم فوق العاده مهم است. از آنجا که اینورترهای هیوندای بازدهی بسیار خوبی دارند، می توانند تا حدود بسیار زیادی این چالش را برای صنایع مختلف برطرف کنند.

اینورترهای هیوندای همچنین انعطاف پذیری بسیار بالایی را از خود نشان می دهند، این محصولات قابلیت بسیاری زیاد دارند، بنابراین انتخاب یک اینورتر هیوندای می تواند یک تصمیم بسیار شایسته باشد.

از مزایای دیگر این محصولات صرفه جویی در مصرف انرژی و برق است. اینورترهای هیوندای قادرند در زمان راه اندازی، تا دو برابر سایر اینورترها گشتاور ایجاد نمایند. آنها همچنین به دلیل راه اندازی آسان تر در مقایسه با سایر شیوه های دیگر راه اندازی، باعث افزایش طول عمر موتور می شوند. اغلب اینورترهای هیوندای قادرند جریان استارت را تا 8 برابر جریان نامی تولید نمایند. به طور کلی، می توان ادعا کرد که این اینورترها جریان استارت را 2 تا 3 برابر جریان نامی با سافت استارتر تولید می کنند. محصولات تولید شده توسط کمپانی هیوندای از شوک های الکتریکی روی شبکه برق از طریق کاهش جریان راه اندازی موتور جلوگیری می کنند. بنابراین می توان گفت که اینورترهای هیوندای یکی از مطمئن ترین اینورترهای موجود در بازار هستند. اینورترهایی که توسط کمپانی هیوندای ساخته می شوند، با کاهش جریان راه اندازی موتور از استهلاک تجهیزات مکانیکی به طور کاملا چشمگیری جلوگیری می کنند. آنها همچنین از طریق کاهش دور موتور برای کاربردهایی که به میزان کمی از دور نامی موتور نیاز دارند، هزینه های تعمیر و نگهداری تجهیزات الکترونیکی را تا حدود قابل توجهی کاهش می دهند.

 

انواع اینورترهای هیوندای

به طور کلی باید خاطر نشان کرد که اینورترهای هیوندای در سطح ولتاژ فشار ضعیف در مدل های N800A، N800S، N700E و N700 طراحی و تولید می شوند. چنانچه قصد خرید یک اینورتر براساس نیازهای خود دارید، توصیه می کنیم ابتدا ویژگی های هریک از این اینورترها را مطالعه و ارزیابی نمایید و پس از آگاهی از کاربرد و ویژگی های هریک از آنها به خرید اینورتر مورد نظر خود اقدام نمایید. در ادامه به معرفی برخی از بهترین و کارآمدترین اینورترهای هیوندای خواهیم پرداخت.

نمایندگی-ابزارالات-هیوندای
نمایندگی-ابزارالات-هیوندای

اینورتر هیوندای N800S

یکی از بهترین محصولات کمپانی هیوندای، اینورتر هیوندای N800S است. ولتاژ تغذیه این دستگاه تک فاز و سه فاز می باشد. این اینورتر قادر است قدرتی معادل 0.37 تا 315 کیلو وات را تولید نماید. از این دستگاه برای برخی کاربردها نظیر نوار نقاله، پمپ بالابر، کانوایرها، کمپرسورها و بسیاری مصارف دیگر استفاده می کنند. از مزایای این محصول امکان نصب نرم افزارهای IEC61131-3 داخلی می باشد. اینورتر N800S دارای خازن هایی با فویل پلاستیکی است که طول عمر بالایی دارد، وجود چنین خازن هایی در آن، به کاهش DC کمک بسزایی می کند. این دستگاه قادر است از انواع مختلفی از شبکه های صنعتی نظیر پروفی باس، اترنت، مدباس و شبکه های دیگر پیشتیبانی کند. علاوه بر این، اینورتر N800S دارای تعداد ورودی و خروجی های بیشتری در مقایسه با اینورترهای نسل قبل از خود می باشد.

این محصول که یکی از تولیدات فوق العاده کمپانی هیوندای محسوب می شود، در نوار نقاله، دستگاه های بسته بندی، کمپرسر، پمپ چرثقیل، بالابرها، آسانسورها و بسیار مصارف دیگر عملکرد موفقیت آمیزی از خود نشان داده است، بنابراین در صورتی که برای هریک از این مقاصد قصد دارید یک اینورتر با کیفیت خریداری کنید، این محصول می تواند یکی از گزینه های بسیار مناسب برای شما باشد.

 

اینورتر N700E هیوندای

اینورتر N700E هیوندای، یکی دیگر از بهترین اینورترهای تولیدی توسط این کمپانی می باشد. این محصول قادر است در مدارهایی که سرعت بسیار پایینی دارند، گشتاور بسیار بالایی ایجاد نماید. این اینورتر که در ساخت آن از تکنولوژی تیونینگ پیشرفته استفاده شده است، در اغلب موتورها کنترل سرعت بسیار خوبی دارد. از ویژگی های دیگر این محصول می توان به بهبود عملکرد کنترل PID اشاره کرد. اینورتر N700E دارای بازه توانی از 0.4 تا 22 کیلووات است. معمولا تعمیرات و نگهداری آن بسیار راحت و آسان است. این دستگاه برای انجام کارهای سنگین بسیار مناسب می باشد. از جمله کاربردهای اینورتر N700E می توان به اینورتر فن، هواکش، کمپرسور، همزن، سانتریفوژ، جرثقیل، داریو بالابر، دستگاه پرس، استرودر، صنایع ریسندگی و صنایع ماشین سازی اشاره کرد.

 

اینورتر N800A هیوندای

اینورتر N800A هیوندای یکی دیگر از با کیفیت ترین محصولات کمپانی هیوندای محسوب می شود. این سری از اینورترها دارای تاییدیه های معتبر و استانداردهای اروپایی هستند. این نوع محصولات برای کاربرد در صنایع مختلف، دارای پارامترهای تخصصی و بسیار پیشرفته ای می باشند. برای کاهش سطح هارمونیک ورودی دستگاه، این اینورتر به چوک DC مجهز شده است. ورودی ها و خروجی ها، همچنین شبکه های صنعتی آن قابل افزایش است. سازندگان این دستگاه برای افزایش طول عمر آن، از خازن هایی با فویل پلاستیکی استفاده کرده اند. این اینورتر دارای امکاناتی بی نظیری مانند PLC داخلی، قابلیت کنترل سرعت فن داخل، فیلتر  EMC، قابلیت ارتباط سیستم با انواع کامپیوتر و حفاظت ترمیستوری می باشد. بنابراین وجود این ویژگی ها، آن را به یکی از پرکاربردترین اینورترهای موجود در بازار تبدیل کرده است. لازم به ذکر  است که ولتاژ تغذیه دستگاه 3 فاز و حدود 380 ولت است. محدوده توان این اینورتر معمولا 0.75 تا 315 کیلو وات است.

 

کلام آخر

در این مقاله اینورترهای هیوندای، ویژگی ها و کاربردهای آنها را شرح دادیم. در صورتی که پاسخ سوالات خود را در این مقاله نیافتید یا به اطلاعات بیشتری در مورد اینورترهای هیوندای از جمله انواع اینورترها، کاربرد و قیمت آنها نیاز دارید می توانید با نمایندگی هیوندای در شیراز از طریق تلفن های 07132221810 یا 07132221820 تماس بگیرید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.