فیلمی از قدرت دریل بتن کن هیوندای مدل HP1240M-RH

فیلمی پربازدید از قدرت کارواش هیوندای که میوه هارو میترکونه!!

فیلمی از قدرت دریل بتن کن هیوندای مدل HP1240M-RH

همه چیز درباره دریل بتن کن هیوندای مدل HP1240M-RH :
هیوندای محصولی از کشور کره می باشد که یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش برای مشکلات احتمالی این ابزار در نظر گرفته شده است , رنک آن آبی و تولید شده توسط شرکت هیوندای تولز ایران می باشد .
دریل بتن کن ۹۵۰ وات هیوندای درای وزن خالص ۵٫۲ کیلوگرم , هفت ژول توان ضربه و سرعت آزاد از ۳۷۵ تا ۷۵۰ دور در دقیقه که با قدرت ۹۵۰ وات دستگاه را به گرد در می آورد , فرکانس این ابزار ۵۰ هرتز و دارای ولتاژ ۲۲۰ ولت , تعداد ۲۱۹۰ تا ۴۳۸۰ ضربه در دقیقه می باشد .
کیف BMC , مته , قلم لوازمی هستند که در دریل بتن کن ۹۵۰ وات هیوندای موجود می باشند , این ابزار دارای سیستم چهارشیار نیز می باشد
دریل بتن کن ۹۵۰ واات هیوندای سه حالته می باشد یعنی برای مته زنی در آهن , دیوار و تخریب کاربرد دارد , قطر مته کاری در بتن این دستگاه 40 میلیمتر و قابلیت مته زنی در دیوار از ۶ رول پلاک تا ۲۲ لوله آب و همچنین ۳۲ لوله گاز را نیز دارا می باشد.
سیستم دیمر موجود در دریل بتن کن ۹۵۰ وات هیوندای موجب می شود تا تعداد ضربه در دقیقه دستگاه کم یا زیاد بشود .
اگر شغل شما ایجاب می‌کند از ابزاری قدرتمند برای کندن و سوراخ کردن استفاده کنید دستگاه فوق گزینه‌ی مناسبی خواهد بود. این دریل بتن کن بسیاری از نیازهای شما را رفع خواهد کرد و از مزایای زیادی برخوردار است. دریل بتن کن هیوندای مدل HP1240M-RH از سه نظام پنج شیار SDSMax برخوردار است که در دنیای دریل‌ها یکی از بزرگترین سه‌نظام‌ها محسوب می‌شود. برای کار با این سه‌نظام نیازی به آچار نخواهید داشت و کاربر می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را تعویض کند.

حداکثر عمق سوراخکاری این غول کوچک در بتن 40 میلی‌متر است و از نرخ ضربه‌ی مناسبی برخوردار است. نرخ ضربه‌ی این دستگاه در بازه‌ی بین 3500-1750 ضربه در دقیقه بوده و سرعت گردش آزاد آن 550-260 دور بر دقیقه است. این دستگاه قادر است در هر ضربه نیرویی برابر 10 ژول را منتقل کند که کمک زیادی در متلاشی کردن سطوح خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.