فیلمی پربازدید از قدرت کارواش هیوندای که میوه هارو میترکونه!!

فیلمی پربازدید از قدرت کارواش هیوندای که میوه هارو میترکونه!!

فیلمی پربازدید از قدرت کارواش هیوندای که میوه هارو میترکونه!!

این محصول توسط شرکت هیوندای تولید می‌شود و مدل آن HP2216-PW نام دارد.

کارواش هیوندای مدل HP2216-PW

این روزها استفاده از کارواش‌ها به منظور شستشوی موتور سیکلت، خودرو و حتی سطح پارکینگ رواج یافته است. این محصول، یک کارواش بسیار قدرتمند است که از موتوری با توان 2200 واتی بهره می‌برد. کارواش هیوندای مدل HP2216-PW خروجی پرفشاری را برابر با 160 بار در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این دستگاه قادر است 7.3 لیتر آب پرفشار را در در مدت زمان یک دقیقه تولید کند. این کارواش بر اساس استاندارد IPX5 ساخته شده و در برابر نفود آب تحت فشار مقاوم است.

این کارواش، دارای شلنگ 5 متری و از کابل برقی 5 متری برخوردار است. شرکت هیوندای برای راحتی بیشتر کاربر از یک لوله (لنس) معمولی قابل تنظیم و از یک لوله (لنس) توربو استفاده کرده است. یک از مزیت های این کارواش، مجهز بودن آن به فرچه‌ای گردان بوده که با اتصال به جریان آب شروع به چرخش می کند و در تمیز کردن به شکلی موثر عمل می‌کند. دما و فشار آب ورودی به این دستگاه نباید بیشتر از 40 درجه‌ی سانتی‌گراد و 7 بار شود.

کارواش خانگی یا موتور جت وسیله ای است که موتور آن آب را با فشار بسیار بالا از طریق نازل به بیرون پرتاب می کند. فشار بالای آب باعث می شود سطح مورد نظر تمیز شود. کاربرد اصلی کارواش خانگی، نظافت و شست و سوی سطوح توسط فشار آب است.

همچنین حمل و نقل و جا به جایی کارواش در حین کار، به دلیل دارا بودن چرخ آسان بوده و موجب سهولت در استفاده کاربر از این دستگاه می شود. این کارواش محصول هیوندای تولز ایران می باشد.

اقلام همراه این کارواش صنعتی مدل HP2216-PW :

کارواش هیوندای مدل HP2216-PW شامل رابط اتصال به آب ورودی و خروجی، فرچه گردان، لوله(لنس) معمولی، لوله(لنس) توربو، شلنگ ۵ متری، سوزن تمیزکننده ی نازل تفنگی، شلنگ جمع کن، مخزن مواد شوینده می باشد.

مشخصات فنی کارواش صنعتی هیوندای مدل HP2216-PW :

ابعاد 93*37*35 سانتی متری

وزن 23.3 کیلگرم

طراحی و تکنولوژی شرکت هیوندای کشور کره

موتور با توان 2200 وات دینامی (القایی)

امکان قرار دادن تمام لوازم جانبی بر

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.