میخکوب چیست ؟ و چه کاربردی دارد ؟

میخ کوب هیوندای مدل AN-F50

میخکوب چیست ؟ و چه کاربردی دارد ؟ میخکوب بادی یکی از ابزار هایی است که امروزه بسیار مورد استفاده افراد دیگر قرار می گیرد . این وسیله امروزه جایگزین بسیار خوب و مناسبی برای چکش و انواع میخکوب های شارژی و برقی به شمار می رود . این وسیله دارای انواع بسیار ختلفی است که هر کدام از آن ها در بخش ها و حرفه های متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرند .

این ابزار دارای ساختار بسیار ساده و معمولی می باشد اما به دلیل های گوناگون از ویژگی های مثبت بیشتری برخوردار می باشد که ما در ادامه مطلب های خود به معرفی این وسیله پرداخته و ویژگی های مثبت و منفی آن ها را بررسی خواهیم کرد .

جهت آگاهی بیشتر و کامل تر از کاربرد ابزار های مختلف دستی و صنعتی می توانید به مطالعه مطالب مختلف در سایت اینترنتی هیوندای تولز بپردازید و از آن اطلاعات حاصل کنید .

ویژگی های میخکوب بادی 

میخکوب های بادی با استفاده از فشار وا شروع به کار کرده و با استفاده از کمپرسور هوا مورد استفاده قرار می گیرد . عده ای ممکن است گمان برند که این ابزار به دلیل داشتن کمپرسور هوا بسیار سخت مورد استفاده قرار می گیرد و استفاده از آن دشوار است در حالی که چنین نیست .

این ابزار بسیار پر کاربرد به دلیل این که نیاز به صرف و استفاده وقت و انرژی بالایی ندارد به راحتی مورد استفاده است و به همین دلیل طرفداران بسیار زیادی را برای خود دارد . این وسیله با استفاده از نیرو و انرژی باد به راحتی میخ ها را در هر سطحی قرار می دهد و نیاز به صرف انرژی بالا نیست .

میخکوب چیست ؟ و چه کاربردی دارد ؟
میخکوب چیست ؟ و چه کاربردی دارد ؟

انواع میخکوب و کاربرد آنها

میخ های شانه ای : میخ هایی که با چسبی مخصوص، به صورت ضعیف و در یک ردیف، به یکدیگر چسبانده میشوند، به طوری که به سادگی قابل جداشدن هستند.
میخ اس کا : نام دیگر میخ اس کا (SK) میخ گیج ۱۸ گفته می شود که به شکل شانه ای عرضه می گردد.
میخ تی پو : نام دیگر این آن، میخ گیج ۱۶ و به شکل شانه ای وارد بازار می شود.
میخ تی ان : با نام دیگر میخ گیج ۱۴ که به شکل شانه ای عرضه می گردد.
میخ دو پایه : این نوع میخ شباهت زیادی با میخهای دو پایه برق کارها وحتی منگنه دارد اما خیلی بلند تر و به شکل شانه ای است.
میخ پالت : گروهی از میخهای معمولی که مخصوص ماشینهای پالت سازی تهیه می شود و گیجهای گوناگون و شکل ساق قابل تغییر براساس نیاز مشتریان می باشد. برای مثال میخ های ساده یا دنده ای یا مته ای.
میخ نواری : این نوع میخ دارای سر گِرد، با مفتولی برای مثال مسی، همچون قطار فشنگ بهم متصل می شوند و این نوارها به صورت دایره مانند، دور یک مرکز، پیچیده شده (چنبره ای شکل) و در خِشاب قرار می گیرند و به شکل نوار عرضه می گردند. این میخ ها به سه شکل نواری دنده ای، نواری ساده، و نواری مته ای وارد بازار می شوند.

میخکوب چیست ؟ و چه کاربردی دارد ؟
میخکوب چیست

مزیت و فواید میخکوب های بادی نسبت به سایر انواع میخکوب ها :

میخکوب های بادی از ویژگی های بسیار مختلف و متنوعی برخوردارند که باعث شده اند امروزه بسیار محبوب تر از سایر انواع میخکوب ا مانند میخکوب های شارزی یا برقی باشند . در ادامه به طور خلاصه به معرفی ویژگی های مثبت این دسته از ابزار های بادی خواهیم پرداخت .

میخکوب های بادی به دلیل سبک خاص ساخت و ویژگی های مختلفی که دارند به طور کلی از عمر طولانی تری نسبت به میخکوب های برقی و شارژی برخوردار اند و به همین دلیل استهلاک ماشینی بسیار پایین تری نسبت به انواع میخکوب ها را دارا می باشد .
این ابزار به دلیل استهلاک پایینی که دارد به طور کلی دارای هزینه بسیار پایینی در حین استفاده است . علاوه بر هزینه پایین یکی دیگر از ویژگی های مثبت این وسیله قدرت و توان و انرژی بسیار بالای آن است که موجب می گردد کار با آن بسیار راحت تر از سایر میخکوب ها باشد .
آخرین ویژگی مثبتی که می توان برای این دسته از ابزار های بادی نام برد تنوع بسیار بالای آن ها است . تنوع بالای این ابزار ها و وسایل موجب می گردد تا هرکدام از آن ها با نوع خاصی از میخ ها کار کرده و به راحتی بتوان از آن ها در بخش های مختلف استفاده کرد .

خرید میخکوب بادی هیوندای 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.