خرید استخر فایبرگلاس

خرید-استخر-فایبرگلاس

خرید استخر فایبرگلاس

به طور کلی استخرهای فایبرگلاس، استخرهایی هستند که با استفاده از رزین و فایبرگلاس طراحی و‌ ساخته می شوند. یکی از موارد مهم در ساخت این قبیل استخرها این است که باید به صورت یک قطعه ساخته شوند. در غیر این صورت ممکن است با گذشت زمان استخر شما دچار نشتی شود.

یکی دیگر از مهمترین نکات در مورد استخرهای فایبرگلاس این است که در ساخت استخر فایبرگلاس باید از باکیفیت ترین رنگ ها (ژل کت)، الیاف شیشه و رزین استفاده شود تا دوام استخر چندین سال قابل تضمین باشد.

فرآیند نصب استخرهای فایبرگلاس مشابه استخرهای پیش ساخته بتنی است که در آن استخر تولید شده در کارخانه پس از بسته بندی  به محل اقامت شما ارسال می شود. به همین دلیل، نصب استخرهای فایبرگلاس معمولاً بیش از ۲ تا ۳ هفته طول نمی‌ کشد.

از دیگر ویژگی های استخرهای فایبرگلاس می توان به پوشش ژله ای و فاقد تخلخل آنها اشاره کرد. سطح یک استخر فایبرگلاس، ژل کت، تقریباً غیر متخلخل می باشد. در حالی که سطح یک استخر بتنی بسیار ناهموار و متخلخل است. این حفره ها و منافذ ناهموار در استخرهای بتنی به جلبک ها مکانی برای مخفی شدن و خانه نشینی می دهد و مالکان این قبیل‌ استخرها را با مشکلات بسیاری مواجه می کنند. علاوه بر این، برای از بین بردن جلبک ها با از مواد شیمیایی بیشتری در استخر خود استفاده کنید که استفاده بیش از حد از مواد شیمیایی مشکلات جانبی دیگری برایتان در پی خواهد داشت.

استخرهای بتنی همچنین به دوزهای منظم اسید موریاتیک برای کاهش PH آب نیاز دارند. این امر به این دلیل است که بتن پایه قلیایی دارد و به طور مداوم PH آب استخر را افزایش می دهد. از طرف دیگر استخرهای فایبرگلاس بی اثر هستند و به هیچ وجه بر خواص شیمیایی آب تأثیر نمی گذارند. به این دلایل، دارندگان استخرهای فایبرگلاس معمولاً ۷۵ درصد زمان و هزینه کمتری را برای نگهداری استخرهای خود صرف می کنند. این بدان معناست که هر فردی که یک استخر فایبرگلاس دارد، زمان بیشتری را در استخر و زمان کمتری را برای نگهداری آن صرف می کند.

مقالات مرتبط به استخر های پیش ساخته و آماده :

استخر پیش ساخته فایبرگلاس در شیراز

قیمت استخر پیش ساخته فایبرگلاس

انواع استخر پیش ساخته

خرید استخر پیش ساخته

خرید استخر توکار

استخر-فایبرگلاس
استخر-فایبرگلاس

دلایل محبوبیت استخرهای فایبرگلاس

خرید استخرهای فایبرگلاس برای سال ها رکورد بی سابقه ای داشته است. اکنون در اغلب موارد این استخرها اولین انتخاب هر فردی می باشد که به دنبال خرید یک استخر است. علت پرطرفدار بودن و محبوبیت استخرهای فایبرگلاس این است که این نوع محصولات از کلیه مزایایی برخوردارند که استخرهای پلی استر به مشتریان خود ارائه می دهند.

بدون شک، طرح های استخرهای فایبرگلاس به طور فزاینده ای تماشایی و بی نظیر هستند. علاوه بر این، یقینا نصب سریع و آرامش خاطری که راحتی آنها به خریداران ارائه می دهند، دلیل اصلی انتخاب و محبوبیت استخرهای فایبرگلاس محسوب می شود.

خرید استخر فایبرگلاس

مزایای استخرهای فایبرگلاس

استخرهای فایبرگلاس با دوام هستند

از مهمترین مزایای استخرهای فایبرگلاس این است که این قبیل استخرها دارای دوام فوق العاده ای هستند. دوام بسیار بالای استخرهای فایبرگلاس باعث محبوبیت آنها در سراسر جهان شده است. از این رو اغلب افرادی که تصمیم دارند در محل زندگی خود یک استخر داشته باشند، استخرهای فایبرگلاس را انتخاب می کنند.

بدیهی است که هم ساختار و هم سطح یک استخر فایبر گلاس با کیفیت بالا می تواند برای مدت طولانی دوام بیاورد، به شرطی که به خوبی از آن مراقبت کنید.

یک استخر فایبرگلاس خوب در صورتی که به خوبی از آن نگهداری شود می‌تواند حداقل ۵۰ سال دوام بیاورد. به طور کلی استخرهای فایبرگلاس در مقایسه با استخرهای دیگر قیمت بالاتری دارند، اما این قبیل استخرها به تعمیر و نگهداری کمتری نیاز دارند.

 

استخرهای فایبرگلاس به تعمیر و نگهداری کمی نیاز دارند

همانطور که گفتیم استخرهای فایبرگلاس واقعاً به تعمیر و نگهداری کمی نیاز دارند. به عنوان مثال، همانطور که در ابتدا نیز بیان کردیم سطح غیر متخلخل (ژل کت) یک استخر فایبرگلاس در برابر رشد جلبک ها مقاومت می کند و با مواد شیمیایی که معمولاً برای ضدعفونی کردن آب استخر استفاده می شود واکنش نشان نمی دهد. این بدان معنی است که شما نیازی به صرف زمان زیادی برای افزودن و متعادل کردن مواد شیمیایی یا تمیز کردن دیوارهای استخر نخواهید داشت. بنابراین نیازی نیست که مانند سایر استخرها نگران اسید شویی یا ایجاد سوراخ در سطح استخر فایبرگلاس خود باشید.

خرید-استخر-فایبرگلاس-هیوندای-تولز
خرید-استخر-فایبرگلاس-هیوندای-تولز

استخرهای فایبرگلاس به نیروی کار مداوم کمتری نیاز دارند

از مهمترین مزیت های استخرهای فایبرگلاس این است که زمان و انرژی بسیار کمتری را باید صرف نگهداری استخر فایبر گلاس خود به بهترین نحو کنید.

استخرهای فایبر گلاس نیازی به اسید شویی ندارند، چین و چروکی ایجاد نمی کنند که برای برطرف کردن آنها نیاز به زحمت زیادی داشته باشید. همچنین از بسیاری از کارهای تعمیر و نگهداری معمولی که ممکن است برای نگهداری از سایر استخرها نیاز باشد، بی نیاز خواهید بود.

در صورتی که از کارهای مرتبط با نگهداری استخر متنفرید، ممکن است بخواهید تعمیر و نگهداری استخر فایبرگلاس را با جزئیات بیشتری بررسی کنید تا ببینید واقعاً چه کاری باید انجام دهید.

برای تمیز کردن استخر می‌توانید از خدمات سرویس های نظافت حرفه‌ ای کمک بگیرید که ممکن است هزینه کمتری داشته باشد زیرا متخصص تمیز کردن استخر شما به طور هفتگی کار زیادی برای انجام دادن ندارد.

 

استخرهای فایبرگلاس سطح صافی دارند

سطح استخرهای فایبرگلاس صاف و غیر متخلخل است، با این وجود همچنان در برابر لغزش مقاوم می باشد. ممکن است همچنان به یاد داشته باشید که هنگامی که یک کودک بودید چطور به هنگام شنا  در استخر عمومی محله‌ تان زانوها و انگشتانتان خراشیده می شدند. چنانچه یک استخر فایبرگلاس را انتخاب کنید دیگر نیازی نیست نگران این قبیل اتفاقات ناخوشایند باشید.

در صورتی که با وارد شدن به انتهای کم عمق استخر پای خود را روی یک سطح ناهموار می گذاشتید، سطح ژل کت استخر فایبرگلاس می تواند برای شما عالی باشد.

 

استخرهای فایبرگلاس به ندرت نیاز به روکش مجدد دارند

در حالی که در مورد سطوح استخر صحبت می کنیم، ژل کت استخر فایبرگلاس می تواند تمام طول عمر خود را بدون نیاز به تعویض یا روکش مجدد دوام بیاورد. البته این در مورد کلیه استخرهای فایبرگلاس صدق نمی کند. برخی از افراد ممکن است متوجه شوند که نیاز دارند استخر فایبرگلاس خود را مجددا روکش کنند، اما تعویض روکش استخر اغلب پس از سال‌ها استفاده لذت‌ بخش از آن مورد نیاز است. استخرهای فایبرگلاس را با استخرهایی مقایسه کنید که دارای آسترهای وینیل هستند، که به طور متوسط ​​هر ۵ تا ۹ سال یکبار نیاز به تعویض دارند، همچنین استخرهای بتنی که ممکن است هر ۱۰ سال یا بیشتر نیاز به بازسازی کامل داشته باشند.

در صورتی که استخر فایبرگلاس شما به خوبی نگهداری شود، ممکن است هرگز نیازی به تعویض روکش آن نداشته باشید.

با این حال، چنانچه زمانی نیاز به تعویض سطح استخر فایبرگلاس خود پیدا کردید، می‌توانید این کار را با محصولی مانند ecoFINISH که یک پوشش پودری پلی اتیلن بادوام با طیف وسیعی از رنگ‌ ها و بافت‌ های متعدد است، انجام دهید.

خرید-استخر-فایبرگلاس
خرید-استخر-فایبرگلاس

استخرهای فایبرگلاس در برابر هجوم جلبک ها مقاوم هستند

جلبک ها مناظر نامطلوبی در استخر شما پدید می آورند و  بدتر از همه این است که شما را مجبور می کند برای خلاص شدن از شر آنها از مواد شیمیایی بیشتری استفاده کنید. جلبک ها اغلب شما را  ناگزیر می کنند که از پمپ و فیلتر خود بیشتر استفاده کنید، این امر خود باعث استهلاک بیشتر این ابزارها خواهد شد.

همانطور که بیان کردیم جلبک ها یک‌ مشکل بسیار بزرگ در استخرها هستند، خوشبختانه سطح غیر متخلخل یک استخر فایبر گلاس به جلوگیری از چسبیدن جلبک ها به دیواره های آن کمک می کند. به شرط آنکه به طور منظم از استخر خود نگهداری کنید.

سایر انواع استخرهای داخلی به دلیل تخلخل سطح، امکان رشد جلبک های بیشتری را در آنها فراهم می کنند. به همین دلیل است که باید مرتباً سطح استخر خود را با برس فولادی بشویید.

 

استخرهای فایبرگلاس هزینه کمتری در طول عمر خود به شما تحمیل می کنند

کلیه کارهایی که برای محافظت از استخر خود نظیر اسید شویی، باز کردن لایه، تعمیر و جایگزینی آستر در طول عمر استخر باید انجام دهید برای شما هزینه در پی دارد. از آنجایی که یک استخر فایبر گلاس به این نوع مراقبت ها نیاز ندارد، و به علت اینکه هزینه های نگهداری مداوم شما به طور کلی کمتر خواهد شد، اغلب می توانید هزاران ریال در طول سال ها صرفه جویی کنید، زیرا این استخرها در مقایسه با انواع دیگر استخرها به این مراقبت ها که هزینه های بسیاری در پی دارند نیاز ندارند.

 

سخن پایانی

همانطور که در ابتدای مقاله نیز اشاره کردیم  ساخت استخرهای بتنی ممکن است چندین ماه طول بکشد، این در حالی است که به راحتی می توانید استخرهای پیش ساخته ای را بسیار سریع و راحت درون زمین محل اقامت خود نصب کنید.‌ استخرهای پیش‌ ساخته فایبرگلاس مزایای بیشتری نسبت به استخرهای بتنی دارند.

تا آنجا که به هزینه مربوط می شود، استخرهای فایبرگلاس معمولاً براساس اندازه و ویژگی هایی که انتخاب می کنید قیمت های متفاوتی دارند. از بین کلیه استخرها، استخرهای فایبرگلاس اغلب می توانند بیشترین هزینه را داشته باشند، اما هزینه های کم نگهداری و طول عمر بالای آنها در مقایسه با استخرهای پیش ساخته بتنی، آنها را به گزینه های بهتری برای انتخاب تبدیل کرده است.

در این مقاله مزایای انتخاب و خرید استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس را شرح دادیم. در صورت هرگونه سوال در مورد استخرهای پیش ساخته با ما تماس بگیرید.‌

 

 

 

این نوشته در بلاگ ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.