استخر پیش ساخته فایبرگلاس در شیراز

استخر-پیش-ساخته-فایبرگلاس-در-شیراز

استخر پیش ساخته فایبرگلاس در شیراز

امروزه، استخرهای فایبرگلاس محبوبیت بسیاری در جهان دارند.‌ شیراز نیز یکی از شهرهای ایران و جهان است که شهروندان آن ترجیح می دهند، استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس را در حیاط ویلا، باغ و یا هر جای دیگری در محل زندگی خود نصب کنند.‌

رکورد بی سابقه خرید استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس به دلیل نصب سریع و آسان این قبیل‌ محصولات است. اما این تنها ویژگی نیست که باعث محبوبیت چشمگیر استخرهای پیش‌ ساخته فایبرگلاس شده است، این استخرها به تعمیر و  نگهداری بسیار کمی نیاز دارند. بدون شک، طرح های استخرهای فایبرگلاس به طور فزاینده ای تماشایی و بی نظیر هستند.

در این مقاله قصد داریم ویژگی ها، مزایا و قیمت های استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس در شیراز را شرح دهیم.

 

ویژگی های استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس

استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس، به استخرهایی گفته می شود که با استفاده از رزین و فایبرگلاس طراحی و‌ ساخته می شوند. از ویژگی های استخرهای فایبرگلاس این است که اغلب به صورت یکپارچه و یک تکه ساخته می شوند، زیرا چنانچه این استخرها به صورت یک قطعه ساخته نشوند، پس از گذشت چند سال ممکن است دچار نشتی شوند.

از ویژگی های دیگر استخرهای پیش‌ ساخته فایبرگلاس استفاده از باکیفیت ترین رنگ هاست که به ژل کت شهرت دارد همچنین الیاف شیشه و رزین نیز در ساخت آنها بکار می‌ رود که به دوام استخر برای سالیان طولانی کمک‌ بسزایی می کند‌.

فرآیند نصب استخرهای فایبرگلاس مشابه استخرهای پیش ساخته بتنی است که در آن استخر تولید شده در کارخانه پس از بسته بندی  به محل اقامت شما ارسال می شود. به همین دلیل، نصب استخرهای فایبرگلاس معمولاً بیش از ۲ تا ۳ هفته طول نمی‌ کشد.

چنانچه بخواهیم از ویژگی های دیگر استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس صحبت کنیم، این بار باید به پوشش ژله ای و فاقد تخلخل آنها اشاره کنیم. سطح یک استخر فایبرگلاس‌ معمولاً با رنگ های با کیفیت ژل کت که بسیار صاف و صیقلی هستند و هیچ‌ گونه تخلخلی در آن مشاهده نمی شود، پوشیده شده است. همانطور که احتمالا می دانید سطح یک استخر بتنی بسیار ناهموار و متخلخل است. این حفره ها و منافذ ناهموار در استخرهای بتنی به جلبک ها امکان رشد بسیار زیادی می دهد. اغلب مالکان این قبیل‌ استخرها از وجود جلبک ها و مناظر ناخوشایندی که آنها در استخرهایشان ایجاد می کنند، شکایت دارند.

علاوه بر این، آنها برای از بین بردن جلبک ها باید از مواد شیمیایی بیشتری در استخر خود استفاده کنند که استفاده بیش از حد از مواد شیمیایی مشکلات جانبی دیگری برای آنها در پی خواهد داشت.

از دیگر ویژگی های استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس‌ که به یکی از مزیت فوق‌ العاده این قبیل استخرها تبدیل شده، این است که این استخرها بر خواص شیمیایی آب تاثیر نمی گذارند. در حالی که استخرهای بتنی به دوزهای منظم اسید موریاتیک برای کاهش PH آب نیاز دارند. این امر به این دلیل است که بتن پایه قلیایی دارد و به طور مداوم PH آب استخر را افزایش می دهد. به این دلایل، دارندگان استخرهای فایبرگلاس معمولاً ۷۵ درصد زمان و هزینه کمتری را برای نگهداری استخرهای خود صرف می کنند. این بدان معناست که هر فردی که یک استخر فایبرگلاس دارد، زمان بیشتری را در استخر و زمان کمتری را برای نگهداری آن صرف می کند.

استخر-پیش-ساخته-فایبرگلاس
استخر-پیش-ساخته-فایبرگلاس

استخر پیش ساخته فایبرگلاس در شیراز

مقالات مرتبط :

انواع استخر پیش ساخته

خرید استخر پیش ساخته

خرید استخر فایبرگلاس

خرید استخر توکار

مزایای استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس‌

یکی از دلایل بسیار مهمی که اغلب شهروندان در شیراز استخرهای پیش‌ ساخته فایبرگلاس‌ را انتخاب می کنند، این است که این استخرها بسیار بادوام و با کیفیت هستند. همانطور که می دانید ساختار و سطح مقاوم این استخرها چنانچه از کیفیت بسیارخوبی برخوردار باشد، و به شرط آنکه به خوبی از آن نگهداری شود، می تواند حتی تا ۵۰ سال دوام داشته باشد.

از دیگر دلایل انتخاب این استخرها، هزینه های بسیار کم تعمیر و نگهداری آنهاست. اگرچه استخرهای پیش‌ ساخته فایبرگلاس‌ در مقایسه با سایر استخرها قیمت بیشتری دارند، اما پس از خرید هزینه نگهداری آنها بسیار ناچیز است. همانطور که در ابتدا نیز بیان کردیم سطح صیقلی و بدون حفره این قبیل‌ استخرها از نفوذ و رشد جلبک ها در استخر جلوگیری می کند، بنابراین برای مراقبت از استخر خود نیازی به هزینه اضافی برای استفاده از مواد شیمیایی نخواهید داشت. بنابراین نیازی نیست که مانند سایر استخرها نگران اسید شویی یا ایجاد سوراخ در سطح استخر فایبرگلاس خود باشید.

علاوه براین، استخرهای فایبرگلاس به نیروی کار مداوم کمتری نیاز دارند واین یکی از مهمترین مزیت های استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس‌ است. زیرا شما مجبور نیستید برای تمیز کردن و اسید شویی استخر خود از نیروی کار زیادی کمک بگیرید و هزینه بسیاری را برای این کار صرف کنید.

به طور معمول، استخرهای فایبرگلاس سطح صافی دارند، اما سطح صاف این استخرها در برابر لغزش بسیار مقاوم می باشد. سطح ناهموار استخرهای بتنی ممکن است بدن شما را به هنگام شنا خراشیده کند، اما در استخرهای فایبرگلاس هرگز با چنین پیشامدهایی روبرو نخواهید شد.‌

از دیگر مزایای انتخاب و نصب استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس‌ این است که این استخرها نیازی به تعویض مجدد روکش خود ندارند.

ژل کت استخر فایبرگلاس می تواند تمام طول عمر خود را بدون نیاز به تعویض یا روکش مجدد دوام بیاورد. البته این در مورد کلیه استخرهای فایبرگلاس صدق نمی کند. برخی از افراد ممکن است متوجه شوند که نیاز دارند استخر فایبرگلاس خود را مجددا روکش کنند، اما تعویض روکش استخر اغلب پس از سال‌ها استفاده لذت‌ بخش از آن مورد نیاز است. استخرهای فایبرگلاس را با استخرهایی مقایسه کنید که دارای آسترهای وینیل هستند، که به طور متوسط ​​هر ۵ تا ۹ سال یکبار نیاز به تعویض دارند، همچنین استخرهای بتنی که ممکن است هر ۱۰ سال یا بیشتر نیاز به بازسازی کامل داشته باشند.

در صورتی که استخر فایبرگلاس شما به خوبی نگهداری شود، ممکن است هرگز نیازی به تعویض روکش آن نداشته باشید.

یکی از محصولات استخر فایبرگلاس:

خرید استخر پیش ساخته فایبرگلاس اوان در هیوندای تولز .

 

قیمت استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس‌ در شیراز

به طور کلی عوامل مختلفی بر قیمت استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس‌ تاثیر دارند. احتمالا برای محقق کردن رویای خود و تجربه یک شنای لذت بخش و هیجان انگیز در گرمای تابستان شیراز، به قیمت استخر توجهی نخواهید کرد و مایلید هرچه زودتر استخر رویایی خود را در محل اقامت خود نصب کنید.

برای اینکه بتوانید رویای یک استخر جدید و زیبا را به واقعیت تبدیل کنید، باید گزینه های خود را بررسی کنید‌ و اطلاعات‌ دقیقی از انواع استخرهای پیش ساخته، قیمت، جنس، دوام و نحوه و هزینه نگهداری آن بدست آورید. برخی از عوامل هنگام تعیین قیمت خرید و نصب یک استخر فایبرگلاس عبارتند از:

  • اندازه و شکل استخر
  • افزودنی‌ های استخر فایبر گلاس، مانند نرده‌ ها، دیوارهای حائل، پله‌ ها و ویژگی‌ های آب
  • کار محوطه سازی برای آماده کردن محل نصب استخر پیش ساخته فایبرگلاس
  • زمان نصب، که می تواند تحت تأثیر مواردی مانند موقعیت جغرافیایی و چیدمان منظره شما قرار گیرد.

 

سایر عوامل تاثیرگذار بر قیمت استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس‌ در شیراز

یکی دیگر از مهمترین عوامل تأثیرگذار بر قیمت استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس‌ در شیراز نصب توکار یا روکار این قبیل استخرهاست.‌ به طور کلی فرآیند نصب استخرهای پیش‌ ساخته توکار با فرآیند نصب استخرهای روکار تفاوت بسیاری دارد که این تفاوت خود بر قیمت استخرها تاثیر مستقیم دارد.

از عوامل تاثیر گذار بر قیمت استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس‌ در شیراز، مصالحی است که برای نصب استخرها در این شهر استفاده می شود.‌ به طور معمول، مصالحی که در تولید این استخرها در شیراز به کار برده می شود از نظر سبک و اجرا تفاوت های چشمگیری با هم دارند. بنابراین مصالح بکار رفته در تولید استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس‌ در شیراز بر قیمت این

محصولات تاثیر می گذارند. بدین ترتیب، چنانچه از شهروندان شیراز هستید و قصد دارید یکی از بهترین استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس‌ را خریداری کنید، هنگام خرید به مصالح به کار رفته در ساخت آنها دقت کنید.‌

ممکن است برخی از مؤسسات و شرکت های نصب و راه اندازی استخرهای پیش ساخته هزینه بیشتری در مقایسه با سایر‌ شرکت ها از شما دریافت کنند.‌ تفاوت قیمت ها می تواند بسیار زیاد باشد. در برخی موارد، دریافت هزینه های بیشتر می‌ تواند به دلیل ارائه کار بهتر و باکیفیت تر باشد، اما این مورد برای کلیه موارد صدق نمی کند. در صورتی که اطلاعات مفیدی در مورد شرکت های نصب کننده استخر حرفه ای تر کسب کنید می توانید بهترین و با کیفیت ترین استخر پیش ساخته فایبر گلاس را خریداری نمایید و بهترین خدمات نصب را دریافت کنید.

 

سخن پایانی

در این مقاله مزایای بهره مندی از یک استخر پیش ساخته فایبرگلاس‌ را برشمردیم و عوامل تاثیرگذار بر قیمت آنها  را بیان کردیم. احتمالا اکنون متوجه شده اید که به راحتی می توانید استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس‌ را بسیار سریع و راحت درون زمین محل اقامت خود نصب کنید.‌ استخرهای پیش‌ ساخته فایبرگلاس مزایای بیشتری نسبت به استخرهای بتنی دارند.

با اینکه از بین کلیه استخرها، استخرهای فایبرگلاس اغلب می توانند بیشترین قیمت را داشته باشند، اما هزینه های کم نگهداری و طول عمر بالای این محصولات در مقایسه با استخرهای پیش ساخته بتنی، آنها را به گزینه های بهتری برای انتخاب تبدیل کرده است.

در صورتی که برای خرید استخر پیش ساخته فایبرگلاس‌ به مشاوره نیاز دارید با ما تماس بگیرید.‌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.