قیمت استخر پیش ساخته فایبرگلاس

قیمت-استخر-پیش-ساخته-فایبرگلاس

قیمت استخر پیش ساخته فایبرگلاس

استخرهای پیش‌ساخته فایبرگلاس به دلایل بسیاری طرفداران زیادی در جهان دارند. این استخرها برای سالیان طولانی در محل زندگی شما باقی خواهند ماند. نصب استخرهای پیش‌ ساخته فایبرگلاس معمولاً بسیار سریعتر از استخرهایی است که باید در محل ساخته شوند.

امروزه، برخورداری از استخر در حیاط خانه یا ویلای خود رویایی است که برای اغلب افراد به حقیقت پیوسته است. با نصب یک استخر شنا درست در محل زندگی خود، مجبور نیستید برای شنا در روزهای گرم تابستان رانندگی کنید. یک استخر شنای مناسب، آرامش تضمین شده ای را در حریم خصوصی شما، برایتان به همراه خواهد داشت. ساخت یا نصب استخر می تواند کار بسیار مهمی باشد. استخر شنا ارزش ملک شما را دو چندان می کند. با توجه به نوع استخر و ویژگی های مورد نظر شما، قیمت و هزینه پروژه نصب استخر می تواند متغیر باشد. عوامل متعددی بر هزینه نصب استخرهای فایبرگلاس در محل زندگی شما تأثیر می گذارد، از جمله: شکل و اندازه استخر، شرکت های نصب کننده،  توپوگرافی و برخی عوامل دیگر.

محصولات استخر پیش ساخته هیوندای تولز

استخر پیش ساخته فایبرگلاس اوان

استخر پیش ساخته فایبرگلاس

انواع استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته فایبرگلاس در شیراز

خرید استخر فایبرگلاس

خرید استخر توکار

عوامل تاثیر گذار بر قیمت استخر پیش ساخته فایبرگلاس

یکی از لذت بخش ترین و هیجان انگیزترین لذت ها، شنا در استخر در محل زندگی خود است. شاید از هم اکنون در حال تجسم خورشیدی باشید که در کنار استخر خانه اتان در حال درخشیدن است. یا شاید هم در یک روز گرم تابستان از قبل رایحه آب خنک و عطر ترد و تمیز کلر را احساس می کنید.

برای اینکه بتوانید رویای یک استخر جدید و زیبا را به واقعیت تبدیل کنید، باید گزینه های خود را بررسی کنید‌ و اطلاعات‌ دقیقی از انواع استخرهای پیش ساخته، قیمت، جنس، دوام و نحوه و هزینه نگهداری آن بدست آورید. برخی از عوامل هنگام تعیین بودجه برای خرید و نصب یک استخر فایبرگلاس عبارتند از:

  • اندازه و شکل استخر
  • افزودنی‌ های استخر فایبر گلاس، مانند نرده‌ ها، دیوارهای حائل، پله‌ ها و ویژگی‌ های آب
  • کار محوطه سازی برای آماده کردن محل نصب استخر پیش ساخته فایبرگلاس
  • زمان نصب، که می تواند تحت تأثیر مواردی مانند موقعیت جغرافیایی و چیدمان منظره شما قرار گیرد.
استخر-پیش-ساخته-فایبر-گلاس
استخر-پیش-ساخته-فایبر-گلاس

مقاله مرتبط :

خرید استخر پیش ساخته

قیمت استخر توکار فایبرگلاس

بدیهی است که ساخت استخر یک سرمایه گذاری هیجان انگیز برای شما و خانواده تان محسوب می شود. هنگامی که صحبت از استخرهای فایبرگلاس به میان می آید، قیمت می تواند بر اساس معیارها و گزینه هایی که انتخاب می کنید متفاوت باشد، همچنین ایجاد محوطه نصب استخر نیز می‌ تواند یکی از مهمترین عوامل تأثیرگذار بر قیمت استخر باشد.

اکنون با یک محدوده متوسط آغاز کنیم و به شما کمک می کنیم تا از عواملی که می‌توانند بر قیمت استخر شما تأثیر بگذارند، آگاهی یابید. هنگامی که نسب به این عوامل آگاهی پیدا کردید، یک قدم به ساخت استخر رویایی خود نزدیک تر خواهید شد.

 

هزینه نصب استخر فایبرگلاس

عوامل دیگری نیز وجود دارد که می تواند بر هزینه های نصب استخر فایبر گلاس تأثیر بگذارند. این عوامل شامل مواردی مانند ترجیحات شخصی شما، موقعیت جغرافیایی و هرگونه الزامات خاص برای شهر یا محله شما و نگرانی های مربوط به چشم انداز استخر است.

تنها چیزی که برای انتخاب استخر خود نیاز دارید تعیین دیدگاه، معیار و انتظار شما از یک استخر می باشد. اما تعیین هدف و بررسی این عوامل باید منجر به یک انتخاب شایسته برای خرید یک استخر شود تا بتوانید با یک فروشنده همکاری کنید و از بهترین رویکرد در فرآیند نصب استخر خود بهره مند شوید.

به هنگام بررسی عوامل مختلف تاثیر گذار بر هزینه استخر پیش ساخته فایبرگلاس خود باید عوامل دیگری نظیر الزامات، ویژگی ها و ایمنی الکتریکی استخر را در نظر بگیرید.

 

اندازه استخر

استخرهای فایبرگلاس در اندازه های مختلفی طراحی و تولید می شوند. بدیهی است که نصب یک استخر بزرگ فایبرگلاس در مقایسه با یک استخر کوچک به دلیل هزینه های مرتبط با محوطه سازی و کار مضاعف، به مراتب بیشتر است.

 

شرکت نصب کننده استخر

ممکن است برخی از مؤسسات و شرکت های نصب و راه اندازی استخرهای پیش ساخته هزینه بیشتری در مقایسه با سایر‌ شرکت ها از شما دریافت کنند.‌ تفاوت قیمت ها می تواند بسیار زیاد باشد. در برخی موارد، دریافت هزینه های بیشتر می‌ تواند به دلیل ارائه کار بهتر و باکیفیت تر باشد، اما این مورد برای کلیه موارد صدق نمی کند. در صورتی که اطلاعات مفیدی در مورد شرکت های نصب کننده استخر حرفه ای تر کسب کنید می توانید بهترین و با کیفیت ترین استخر پیش ساخته فایبر گلاس را خریداری نمایید و بهترین خدمات نصب را دریافت کنید.

قیمت-استخر-پیش-ساخته-فایبرگلاس-هیوندای-تولز
قیمت-استخر-پیش-ساخته-فایبرگلاس-هیوندای-تولز

توپوگرافی

موقعیت مکانی خانه و یا هر مکانی که قصد دارید استخر خود را نصب کنید نقش مهمی در تعیین هزینه نصب استخر فایبرگلاس شما خواهد داشت. برخی از محله‌ ها هزینه زندگی بالاتری نسبت به سایر محله‌ های دیگر دارند و استخدام پرسنل برای انجام کار نصب در چنین مکان‌ هایی می‌ تواند بیشتر باشد.

همچنین قیمت مواد مورد استفاده در نصب و تکمیل استخر فایبرگلاس شما بر اساس موقعیت مکانی شما نیز متفاوت است. معمولا شهرها و مکان های مختلف نیز می‌ تواند بر قیمت نصب استخر تاثیر بگذارند.

 

مشکلات محل نصب استخر پیش ساخته

در صورتی که سازنده یا نصاب استخر در حین حفاری برای استخر به سنگ برخورد کند، می تواند هزینه نصب استخر را افزایش دهد، یا در برخی موارد، ممکن است ناچار شوید مکان استخر خود را تغییر دهید. به هنگام نصب استخر باید به نوع زمین خود توجه کنید و بررسی نمایید که آیا زمینی که برای نصب استخر در نظر گرفته اید، شیب دار است یا بیشتر مسطح می باشد. چنانچه ملک شما روی تپه قرار دارد، ممکن است لازم باشد از یک طراح منظره بخواهید که محل نصب استخر را از نظر شکل تغییر دهد یا یک دیوار حائل برای آن بسازد تا از لیز خوردن استخر شما در زمین جلوگیری کند. دیوار حائل همچنین به جلوگیری از ورود خاک و زباله به داخل استخر جلوگیری می کند. واضح است که گفتگو در مورد این موارد با یک فروشنده یا پیمانکار در طول برنامه ریزی اولیه برای خرید و نصب استخر می تواند در دراز مدت در زمان شما صرفه جویی کند و هزینه های پنهان را تا حدود بسیار زیادی کاهش دهد.

 

الزامات ایمنی استخر پیش ساخته

یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر قیمت استخر، نصب یک سیستم ایمنی هشدار دهنده است. به طور کلی، اغلب صاحبان استخر ملزم به نصب حصار در اطراف استخر خود هستند. ممکن است نیاز باشد یک سیستم هشدار نیز برای ایمنی بیشتر در محل استخر خود نصب کنید. این سیستم هشدار می تواند هنگامی که فردی به استخر نزدیک می شود به شما هشدار دهد. بهتر است قبل از خرید درباره ایمنی استخر خود اطلاعات‌ بیشتری کسب کنید تا هنگام برنامه ریزی برای نصب استخر خود بدانید چه مواردی را باید در نظر بگیرید.

در صورتی که در مورد تعیین مکان نصب استخر پیش ساخته خود سؤال یا تردیدی دارید، قبل از آغاز برنامه ریزی برای خرید و نصب استخر خود، حتماً با یک طراح منظره مشورت کنید زیرا طراح می‌ تواند منطقه شما را کاملا ارزیابی کند و هر گونه نگرانی در مورد ایمنی استخر را برطرف نماید.

 

اولویت ها و ویژگی های فردی

از دیگر عوامل تاثیرگذار بر قیمت استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس، ویژگی‌ های سفارشی آب استخر است. فراتر از اصول اولیه مانند پله‌ ها و نرده‌ هایی که امکان ورود آسان به استخر را فراهم می‌ کنند، آیا مایلید امکانات دیگری مانند فواره یا حباب‌ ساز را نیز به استخر خود اضافه کنید؟ در صورتی که چنین قصدی دارید، ممکن است لازم باشد یک خط آب اضافی در محل نصب استخر خود راه اندازی کنید. این امر مستلزم پرداخت هزینه بیشتر برای نصب یک استخر است.

روشنایی LED: در صورتی که قصد دارید از استخر خود در شب استفاده کنید یا مایلید محل نصب استخر خود را به بهترین نقطه دلخواه خود در شب تبدیل نمایید، ممکن است تصمیم داشته باشید چند لامپ LED در محل استخر خود نصب کنید. چنانچه قصد نصب این قبیل لامپ ها را دارید، ممکن است به یک منبع انرژی اضافی برای روشن کردن آنها نیاز داشته باشید. یا اینکه باید از یک برقکار برای انجام این کار کمک بگیرید.

منظره و دکینگ سفارشی: گزینه‌ های استاندارد ممکن است هزینه بیشتری به قیمت اولیه شما اضافه کنند، اما گزینه‌ های دیگری نیز وجود دارد که ممکن است قصد داشته باشید آنها را در نظر بگیرید، مانند طراحی و زیباسازی اطراف محیط استخر خود که مایلید تا حد امکان بسیار زیبا و مجلل باشد. اما در نظر داشته باشید که انجام این کارها می تواند بر قیمت استخر فایبرگلاس شما تأثیر بگذارد. بنابراین قبل از انجام این کارها حتما با یک فروشنده استخر در مورد کلیه کارهایی که قصد دارید برای زیباسازی و بهینه تر کردن استخر خود انجام دهید، صحبت کنید.

قیمت-استخر-پیش-ساخته-فایبرگلاس
قیمت-استخر-پیش-ساخته-فایبرگلاس

سخن پایانی

یکی از جذاب ترین جنبه های استخر فایبرگلاس طول عمر و دوام آن است. با استفاده از استخر فایبرگلاس، دیگر لازم نیست نگران تعمیر بتن آسیب دیده یا تعویض آستر استخر باشید. سرمایه گذاری اولیه ممکن است در ابتدا کمی زیاد به نظر برسد، اما به یاد داشته باشید، هزینه بیشتر از قبل به شما این امکان را می دهد که سال ها از استخر خود لذت ببرید و شما را از تعمیرات پرهزینه و وقت گیر نجات دهد.

چنانچه به اطلاعات بیشتری در مورد استخرهای  پیش ساخته فایبر گلاس یا قیمت آنها نیاز داشتید با ما تماس بگیرید.‌

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.