مراکز پخش فیلتر تصفیه آب خانگی

مراکز-پخش-فیلتر-تصفیه-آب-خانگی

مراکز پخش فیلتر تصفیه آب خانگی

نصب دستگاه های تصفیه آب در خانه، امکان دسترسی به آب آشامیدنی سالم را در هر زمان که نیاز باشد، بدون هیچ مانعی برای افراد فراهم خواهند کرد. فن آوری های RO و UF مورد استفاده در دستگاه های تصفیه آب، از بین بردن میکروارگانیسم های بیماری زا موجود در آب را تسهیل می کنند. وجود مواد جامد محلول در آب، باعث نامطلوب شدن آب برای مصارفی چون آشامیدن می شوند. دستگاه‌ های تصفیه آب به حذف این ذرات کمک می‌ کنند و در نتیجه آب سالم و پاکیزه تری را برای مصرف در اختیار خریداران این قبیل دستگاه ها قرار می دهند.
ناخالصی‌ های فلزی سمی موجود در آب نیز از دیگر مواد مضر‌در آب هستند که به‌ طور مؤثری توسط دستگاه‌ های تصفیه آب حذف می‌ شوند. بسیاری ازافراد ممکن است تصور کنند که دستگاه های تصفیه آب در فرآیند تصفیه، مواد معدنی ضروری آب را نیز از بین می برند. اما برعکس، دستگاه های تصفیه آب مدرن دارای مکانیسم لازم برای حفظ مواد معدنی ضروری در آب هستند. این امر باعث می شود آب تصفیه شده شیرین تر و طعم بهتری داشته باشد.
از طرف دیگر، وجود آهن در آب طعم فلزی بدی به جا می گذارد. برای رفع این مشکل، تصفیه کننده های آب، دارای فیلترهایی با قابلیت حذف آهن از آب هستند که تقریباً به طور کامل آهن را از آب جدا می کنند.
استفاده از دستگاه های تصفیه آب بدون دردسر شده است زیرا هیچ کار پر زحمتی در نگهداری آنها وجود ندارد.
این محصولات ظرفیت ذخیره‌ سازی بالایی دارند، به این معنی که مقدار قابل توجهی از آب تصفیه شده در دستگاه ذخیره می‌ شود. چنین ویژگی باعث می شود که آب تصفیه شده هر زمان که لازم باشد در دسترس قرار گیرند.
در این مقاله قصد داریم دو نمایندگی از بهترین مراکز پخش فیلتر دستگاه های تصفیه آب را به شما معرفی کنیم.‌ هر دو این مراکز بهترین برندهای دستگاه های تصفیه آب از قبیل دستگاه تصفیه آب هیوندای، دستگاه تصفیه آب کیوواتر و‌ دستگاه تصفیه آب sun tech را به خریداران عرضه می کنند.‌

فیلتر-تصفیه-آب-خانگی
فیلتر-تصفیه-آب-خانگی

نمایندگی ابزارآلات هیوندای در شیراز

نمایندگی ابزارآلات هیوندای در شیراز ارائه دهنده انواع دستگاه های تصفیه آب، ابزارهای برقی، ابزارهای دستی، ابزارهای جوشکاری، تجهیزات مولد انرژی، ابزار آلات کششی و‌ جا به جایی، ابزارهای بادی، ژنراتورها، ابزارهای باغبانی و موتوری، سنگ های فیبری و سمباده و محصولات دیگر در شیراز است.‌ نمایندگی محصولات هیوندای شیراز اکنون یکی از معتبرترین نمایندگی های این شرکت کره ای در ایران می باشد. این نمایندگی در حال حاضر مشتریان بسیار زیادی در سراسر ایران دارد.
کلیه محصولات و ابزارآلات شرکت معروف هیوندای را می توانید به صورت حضوری خریداری کنند یا با مراجعه به سایت رسمی فروشگاه اینترنتی این نمایندگی محصولات خود را سفارش دهید و به طور مستقیم و ارزان کالای مورد نیاز خود را دریافت کنید. علاوه براین خریداران می‌ توانند اطلاعات جامع و مفیدی در مورد دستورالعمل های کاربردی، لوازم‌ جانبی و قطعات یدکی کلیه ابزارآلات این برند محبوب را از همین سایت بار گیری کنند.
کارشناسان و مشاوران نمایندگی هیوندای در شیراز، به مشتریان خود مشاوره رایگان ارائه می دهند، بنابراین کلیه خریداران می توانند قبل از خرید محصولات مورد نظر خود از جمله تصفیه کننده های آب از طریق تماس با کارشناسان و مشاوران این نمایندگی از مشاوره و اطلاعات فنی گسترده در مورد هر یک از محصولات بهره مند شوند و یک انتخاب شایسته داشته باشند.
نمایندگی ابزارآلات هیوندای در شیراز ارائه دهنده ابزارهای دیگری از محصولات شرکت معروف هیوندای نیز می‌ باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تجهیزات و ابزارآلات هیوندای از طریق تلفن های ۰۷۱۳۲۲۲۱۸۱۰ – ۰۷۱۳۲۲۲۱۸۲۰ با مشاوران نمایندگی هیوندای شیراز در ارتباط باشید.

شرکت فارس واتر مرکز پخش دستگاه های تصفیه آب

شرکت فارس واتر، فعالیت خود را با ارائه‌ خدماتی نظیر ارائه بهترین و با کیفیت ترین دستگاه های تصفیه آب، انواع آب سرد کن، دستگاه های تصفیه هوا، استخرهای پیش ساخته و تجهیزات آنها، انواع فیلترهای دستگاه های تصفیه آب در سال ۱۳۹۲ آغاز کرده است.
این شرکت در سال های نخست فعالیت خود، تمرکز خود را به ارائه انواع دستگاه های تصفیه آب خانگی، صنعتی و نیمه صنعتی به خریداران در سراسر ایران قرار داده بود و پس از اندکی از آغاز فعالیت خود، توانست در جایگاه برتر شرکت های توزیع کننده استخر فایبرگلاس قرار گیرد.‌
شرکت فارس واتر، اکنون یکی از معروفترین و معتبرترین شرکت هایی است که از همان ابتدا موفق شد اعتماد و اطمینان بسیاری از نهادهای دولتی و دانشگاه های معتبر کشور را به خود جلب کند و همکاری های بسیاری با این نهادها و دانشگاه ها داشته باشد.
این شرکت خوشنام، همواره می کوشد تا بهترین خدمات خود را به خریداران در سراسر کشور ارائه دهد.

برای اطلاع بیشتر از فیلتر تصفیه آب خانگی با مشاوران شرکت هیوندای تولز از طریق تلفن های ۰۷۱۳۲۲۲۱۸۱۰ – ۰۷۱۳۲۲۲۱۸۲۰ با ما در ارتباط باشید.

 

مقالات پیشنهادی ما :

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب

بهترین برند دستگاه تصفیه آب

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

دستگاه تصفیه آب هیوندای

دستگاه های تصفیه آب هیوندای که دارای ۲۴ ماه گارانتی هستند، اغلب با روش اسمزی معکوس اقدام به تصفیه آب می کنند. این دستگاه های تصفیه آب از با کیفیت ترین و بهترین نوع دستگاه های تصفیه آب محسوب می شوند.
دستگاه های تصفیه آب هیوندای قادرند تا ذرات درشت موجود در آب را مانند گل و لای، شن و ماسه را از آب جدا کنند.‌ همچنین مواد مضری نظیر فلزات سنگین، نیترات، نیتریت و غیره را از آب حذف می نمایند. پس از حذف این مواد از آب، در مراحل پایانی آب را شیرین و‌خوش طعم می کنند.
اغلب دستگاه های تصفیه آب هیوندای دارای یک‌ مخزن ۱۲ لیتری در کنار خود هستند که آب تصفیه شده را در خود ذخیره می کنند.
از بهترین دستگاه های تصفیه آب برند هیوندای می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مراکز-پخش-فیلتر-تصفیه-آب-خانگی-هیو.ندای
مراکز-پخش-فیلتر-تصفیه-آب-خانگی-هیو.ندای

دستگاه تصفیه آب خانگی مدل واکورتک HW-UP-100M
دستگاه تصفیه آب خانگی مدل واکورتک HQ7-4FRS
دستگاه تصفیه کننده آب مدل Hu-06-P
دستگاه تصفیه آب خانگی مدل H700
دستگاه تصفیه کننده آب مدل HU-5s
دستگاه تصفیه آب مدل HR-800M-ST
دستگاه تصفیه آب مدل W2-310P
دستگاه تصفیه آب مدل w2-320
دستگاه تصفیه آب مدل w2-340
دستگاه تصفیه آب مدل W2-150P
دستگاه تصفیه آب مدل w2-360e

دستگاه های تصفیه آب کیوواتر

دستگاه تصفیه آب کیوواتر از جمله با کیفیت ترین و بهترین دستگاه های تصفیه آب در بازار ایران هستند که توسط گروه مهندسی تصفیه آب خانگی و صنعتی کیو واتر طراحی و تولید می شوند. این گروه مهندسی فعالیت خود را در حوزه طراحی، تولید، فروش و ارائه خدمات پس از فروش دستگاه های تصفیه آب را از سال ۱۳۹۰ آغاز کرد.
یکی از بهترین دستگاه های تصفیه آب این برند دستگاه تصفیه آب کیواتر کلاسیک است. این دستگاه که از طریق روش اسمز معکوس آب را تصفیه و شیرین می کند، مناسب مناطقی است که آب آن، دارای املاح، گل و لای و ذرات مضر معلق در آن است.‌
دستگاه تصفیه آب کیوواتر کلاسیک کلیه ذرات و مواد شیمیایی مضر نظیر نیترات، نیتریت، فلزات سنگین را از آب جدا می کند. علاوه بر جداسازی املاح، این دستگاه تصفیه کننده آب، سختی آب را کاهش می دهد.
دستگاه تصفیه کیواتر کلاسیک مجهز به پمپ آب است که برای مناطقی که فشار آب پایینی دارند، مناسب است.‌

دستگاه تصفیه آب sun tech

دستگاه های تصفیه آب sun tech یکی دیگر از بهترین و با کیفیت ترین دستگاه های تصفیه آب موجود در بازار ایران است. اغلب دستگاه های تصفیه آب sun tech از روش تصفیه اسمز معکوس RO برای تصفیه آب استفاده می کنند.
این دستگاه ها قادرند تا مقادیر بسیار بالای ناخالصی ها و مواد مضر را از آب جدا کنند.
یکی از بهترین دستگاه های تصفیه آب برند sun tech دستگاه شش مرحله ای تصفیه آب می باشد. این دستگاه قابل نصب بر روی سینک و یا داخل سینک است و فضای بسیار کمی را اشغال می کند.
این محصول طی شش مرحله فرآیند تصفیه آب قادر است تا مواد ناخالص‌، گل و لای و‌ مواد شیمیایی مضر را از آب بزداید و آب شیرین و‌ گورایی را برای آشامیدن در اختیار شما قرار دهد.‌
به منظور جلوگیری از زنگ‌ زدگی و افزایش میزان مقاومت دستگاه، در ساخت بدنه آن از پلیمر ABS استفاده شده است. این دستگاه دارای پنل نمایشگر می باشد. از طریق این نمایشگر قادر خواهید بود عملکرد و خطاهای پیش آمده در دستگاه تصفیه آب را مشاهده ‌کنید.‌ تعویض فیلتر‌های این دستگاه به ویژه فیلتر‌های جلویی آن به راحتی امکان پذیر است.

سخن پایانی
امروزه نصب دستگاه های تصفیه آب در محل زندگی و کار خود که دسترسی به آب پاکیزه و سالم قدری دشوار است، یک ضرورت به حساب می آید.‌ در این مقاله بهترین دستگاه های تصفیه آب موجود در بازار ایران را معرفی کردیم، در صورتی که تصمیم دارید یک دستگاه تصفیه آب با کیفیت و کارآیی بالا خریداری کنید می توانید با مراکز پخش دستگاه های تصفیه آب که در این مقاله معرفی شدند، تماس بگیرید.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین و با کیفیت ترین دستگاه های تصفیه آب موجود در بازار می توانید با نمایندگی تجهیزات و ابزارآلات هیوندای شیراز از طریق تلفن های ۰۷۱۳۲۲۲۱۸۱۰ – ۰۷۱۳۲۲۲۱۸۲۰ در ارتباط باشید.

این نوشته در بلاگ ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.