خرید بکس بادی هیوندای

خرید-بکس-بادی-هیوندای

خرید بکس بادی هیوندای

بکس بادی، ابزاری است که به منظور باز و بستن کردن انواع پیچ‌ ها و مهره ها در کلیه صنایع از آن استفاده می شود. بکس بادی به نام های دیگری نظیر ایمپکت بادی، آچار بادی یا آچار پنوماتیک نیز شهرت دارد.‌ این نوع آچارها دارای سرعت و قدرت بسیار بالایی هستند. اغلب افراد برای تسهیل و سرعت در کار خود مایلند از این ابزارهای قدرتمند کمک‌ بگیرند.‌ بنابراین در سال های اخیر بکس های بادی در میان صاحبان صنایع و کارآگاه ها محبوبیت بسیاری پیدا کرده است.‌

آچارهای ضربه ای یا همان بکس های باد جایگزین بسیار خوبی برای آچار جغجغه ای یا میله شکن های شما خواهند بود و بهره وری شما را بسیار افزایش می دهند. این ابزارهای فوق‌ العاده کارآمد، باز و بسته کردن مهره ها و پیچ ها را سریعتر و آسان تر انجام می دهند. آنها گشتاور عظیم خود را از مکانیزم چکشی در موتور دریافت می نمایند که ضربات بسیار قوی و سریع را تولید می کنند. این مقدار نیروی بسیار زیادی که تولید می شود آنها را قادر می سازد که سخت ترین مهره ها و پیچ ها را به راحتی باز و بسته کنند.

به طور معمول، موتور این بکس های بادی یک حرکت چرخشی ناگهانی و مستمر را روی مهره یا پیچ، در فواصل کوتاه، اعمال می کنند، و در نهایت باعث حرکت (شل شدن یا سفت شدن) پیچ می شود.

در بازار انواع مختلفی از بکس های بادی از نظر شکل و نمای ظاهری وجود دارد. انواع بکس های بادی شامل باکس های بادی تفنگی، بکس های بادی سرکج، بکس های بادی مستقیم و بکس های بادی صلیبی هستند.

یکی از بهترین برندهای بکس های بادی موجود در بازار، بکس‌ های بادی هیوندای هستند.‌ در ادامه مقاله به معرفی بهترین و کارآمدترین بکس های بادی هیوندای خواهیم پرداخت.

نمایندگی ابزارالات هیوندای در شیراز

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات هیوندای از طریق تلفن های ۰۷۱۳۲۲۲۱۸۱۰و ۰۱۷۳۲۲۲۱۸۲۰ با ما در ارتباط باشید.

خرید بکس بادی هیوندای

آچار بکس بادی هیوندای مدل HA3480-IW

این آچار بکس بادی یکی از با کیفیت ترین و بهترین آچارهای بکس بادی است که توسط شرکت هیوندای کره جنوبی طراحی و تولید شده است.‌ این محصول که دارای درایو ۳.۴ اینچی است از حداکثر سرعت گردش ۴۵۰۰ دور بر دقیقه برخوردار می باشد. گشتاور این ابزار ۱۰۸۴ نیوتن متر است. این ابزار به راحتی می تواند کلیه پیچ‌ ها و مهره ها را به سرعت باز و بسته کند و یک وسیله فوق العاده کارآمد برای استفاده در اغلب صنایع و‌ کارگاه هاست.

 

آچار بکس بادی هیوندای مدل HA3480T-IW

از دیگر آچارهای بکس بادی برند محبوب هیوندای که از محبوب ترین این ابزارآلات در بازار محسوب می شود، آچار بکس بادی هیوندای مدل HA3480T-IW است. از ویژگی های بارز این آچار بکس، سرعت فوق العاده و کارآیی بسیار خوب آن است. این ابزار را که سرعتی معادل با ۴۵۰۰ دور بر دقیقه دارد را می توانید  برای انجام سریع کارهای خود در کلیه صنایع و‌ کارگاه ها بکار گیرد.‌ این محصول دارای گشتاور ۱۰۸۴ نیوتن بر متر است. بازه نرخ ضربه این آچار بکس حدود ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ ضربه در دقیقه می باشد.

 

آچار بکس بادی هیوندای مدل HA1182-IW

در فهرست بهترین و با کیفیت ترین ابزارهای بکس بادی هیوندای، آچار بکس بادی هیوندای مدل HA1182-IW نیز قرار دارد. این محصول دارای حداکثر سرعت گردش ۴۰۰۰ دور بر دقیقه می باشد. گشتاور آن حدود ۲۴۴۰ نیوتن متر ثبت شده است. این ابزار قادر است نرخ ضربه حدود ۳۱۲ ضربه در دقیقه را تولید کند و یک‌ وسیله کارآمد با عملکرد فوق العاده مطلوب برای استفاده در کلیه صنایع می باشد.

 

آچار بکس بادی هیوندای کد ۱۲۲۳

این ابزار نیز که توسط کمپانی محبوب هیوندای طراحی و تولید شده است، از بهترین و کارآمدترین آچارهای بکس بادی موجود در بازار به حساب می آید.‌ حداکثر سرعت گردش این محصول ۷۵۰۰ دور بر دقیقه می باشد. نرخ گشتاور این ابزار ۳۱۲ نیوتن متر برآورد شده است.‌ این مدل آچار بکس باد با بازده نرخ ضربه ۱۰۰۰ ضربه در دقیقه، قادر است انواع پیچ‌ و مهرها را به سرعت باز و بسته کند. این آچار بکس بادی دارای درایو ۱.۲اینچی است که تمام توان خود را برای سریعتر انجام دادن کارها به کار می گیرد.‌

 

سخن پایانی

در این مقاله برخی از بهترین بکس بادی برند هیوندای را معرفی کردیم، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایر بکس های بادی هیوندای از طریق تلفن های ۰۷۱۳۲۲۲۱۸۱۰و ۰۱۷۳۲۲۲۱۸۲۰ با ما در ارتباط باشید.

 

این نوشته در بلاگ ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.