خرید دستگاه تصفیه آب در شیراز

خرید-دستگاه-تصفیه-آب-در-شیراز

خرید دستگاه تصفیه آب در شیراز

دستگاه تصفیه آب یکی از تجهیزات بسیار مهمی است که نقش بسزایی در حفظ سلامت فرد و خانواده دارد. یک دستگاه تصفیه آب خوب می تواند ایمنی شما را در برابر بیماری های تهدید کننده زندگی تضمین کند که ممکن است در اثر مصرف آب آلوده ایجاد شود.

امروزه، دستگاه های تصفیه آب مختلفی با عملکرد و کارآیی متفاوت در بازار وجود دارد.  قبل از تصمیم گیری در مورد انتخاب و خرید بهترین دستگاه تصفیه آب، ابتدا باید منبع و کیفیت آب مصرفی خود مانند میزان سختی، شوری و TDS آن را ارزیابی کنید.

TDS مخفف کل جامدات محلول در آب است که به نمک های معدنی و مقادیر کمی از مواد آلی موجود در آب اشاره دارد. کاتیون های کلسیم، سدیم، منیزیم، پتاسیم، کربنات هیدروژن، کربنات، سولفات، آنیون های نیترات و کلرید رایج ترین عناصر موجود در TDS هستند. TDS معمولاً بر حسب میلی گرم در لیتر (mg/L) یا جزء در میلیون (ppm) اندازه گیری می شود. برای تعیین میزان TDS می توانید آب آشامیدنی خود را در یک آزمایشگاه، ارزیابی کنید یا از یک  دستگاه سنجش TDS استفاده کنید.

به طور کلی، آبی که سطح TDS آن زیر ۲۰۰ ppm باشد برای نوشیدن بسیار

مطلوب در نظر گرفته می شود. سطح TDS در آب‌ های زیرزمینی معمولاً بین ۵۰۰ تا ۳۰۰۰ جزء

در میلیون متغیر است که استفاده از یک دستگاه تصفیه آب RO برای تصفیه آن ضروری می باشد. این امر یکی از مهم ترین نکات راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب است که حتما باید به خاطر داشته باشید.

در شیراز نیز دستگاه های تصفیه آب متفاوتی برای خرید در دسترس شما قرار دارد، اما با توجه به موارد ذکر شده، باید ابتدا بررسی کنید که کدام یک از دستگاه های تصفیه آب در شیراز برای شما مناسب تر است.‌ در این مقاله بهترین و‌ کارآمدترین دستگاه های تصفیه آب را به شما معرفی خواهیم کرد.

خرید-دستگاه-تصفیه-اب
خرید-دستگاه-تصفیه-اب

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات هیوندای از طریق تلفن های ۰۷۱۳۲۲۲۱۸۱۰و ۰۱۷۳۲۲۲۱۸۲۰ با ما در ارتباط باشید.

پشنهاد ما به شما :

خواندن مقاله مراکز پخش فیلتر تصفیه آب خانگی

خواندن مقاله راهنمای خرید منگنه کوب

انواع روش ها و دستگاه های تصفیه آب

به‌ طور کلی سه روش برای تصفیه آب وجود دارد: روش اسمز معکوس (RO)، روش تقطیر و روش اشعه ماوراء بنفش (UV). در اینجا خلاصه ای از نحوه عملکرد این روش ها را برای تصفیه آب شرح‌ خواهیم و بهترین برندهای تصفیه کننده آب در شیراز را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

تصفیه آب از طریق اسمز معکوس (RO)

اسمز معکوس رایج ترین روش تصفیه آب به حساب می آید. سیستم های اسمز معکوس با راندن آب با فشار بالا از طریق یک غشای نیمه تراوا عمل می کنند. غشای نیمه تراوا مانند یک صافی عمل می کند، زیرا در هنگام عبور آب تمیز، آلاینده های مضر باقی می مانند. این فرآیند در حذف آلاینده ها بسیار موثر است، اما این عمل  مواد معدنی سالم را از آب شما نیز حذف می کند. به این ترتیب، چنانچه مایلید یک‌ آب آشامیدنی سالم در اختیار داشته باشید بهتر است که از سیستم تصفیه آبی استفاده کنید که دارای فناوری معدنی‌ سازی مجدد باشد تا مواد معدنی سالم را مجددا به آب آشامیدنی شما اضافه کند.

 

تصفیه آب از طریق تقطیر

روش تقطیر نوعی تصفیه آب است که آلاینده ها را از طریق جوشاندن از آب جدا می کند. هنگامی که آب به جوش می آید، آب تمیز شده بخار می شود و این در حالی است که ذرات آلاینده آن باقی می مانند. دستگاه‌ های تصفیه آب که از تقطیر استفاده می‌ کنند، بخار تمیز را جمع‌ آوری می نمایند که در مراحل بعدی برای آشامیدن و سایر اهداف به آب مایع تبدیل می‌ شود. در حالی که تقطیر مواد معدنی، میکروارگانیسم ها و مواد شیمیایی با نقطه جوش بالا را حذف می کند، اما ترکیبات آلی فرار را از آب حذف نمی کند. به این ترتیب، سیستم های تقطیر ممکن است قبل از استفاده نیاز به فیلتر اضافی داشته باشند.

 

تصفیه آب از طریق اشعه ماوراء بنفش (UV)

دستگاه‌ های تصفیه آب ماوراء بنفش از نور UV برای از بین بردن میکروارگانیسم‌ های موجود در آب از جمله باکتری‌ ها، ویروس‌ ها، انگل‌ ها و کیست‌ ها استفاده می‌ کنند. اشعه ماوراء بنفش دیواره سلولی میکروارگانیسم‌ ها را سوراخ می‌ کند، یا آنها را می‌ کشد و یا به DNA آنها آسیب می‌ رساند تا نتوانند تکثیر شوند، این عمل به غیرفعال شدن‌ معروف است. میکروارگانیسم های غیر فعال شده همچنان در آب باقی می مانند، اما آنها کاملاً بی ضرر خواهند بود. با این حال، مانند روش تقطیر که VOC ها را حذف نمی کند، تصفیه کننده های آب فرابنفش نیز کارآیی محدودی دارند. تصفیه‌ کننده‌ های ماورا بنفش تنها می‌ توانند میکروارگانیسم‌ ها را از بین ببرند، آنها به حذف سایر آلاینده‌ ها مانند کلر، فلوراید یا مواد معدنی مانند فلزات از جمله سرب کمکی نمی‌ کنند. برای حذف این آلاینده ها، باید یک دستگاه تصفیه آب UV را با یک سیستم دیگر تصفیه آب تلفیق کنید.

خرید-دستگاه-تصفیه-آب-در-شیراز
خرید-دستگاه-تصفیه-آب-در-شیراز

بهترین دستگاه های تصفیه آب در شیراز

دستگاه تصفیه آب هیوندای

یکی از بهترین و با کیفیت ترین دستگاه های تصفیه آب، دستگاه های تصفیه آب برند هیوندای هستند. دستگاه های تصفیه آب هیوندای را در شیراز می توانید از نمایندگی ابزارآلات هیوندای در شیراز خریداری کنید. اغلب دستگاه های تصفیه آب این برند دارای ضمانت ۲۴ ماهه می باشند.

عملکرد دستگاه های تصفیه آب هیوندای به این گونه است که در ابتدا ذرات درشت موجود در آب را مانند گل و لای، شن و ماسه را از آب جدا می کنند.‌ همچنین مواد مضری نظیر فلزات سنگین، نیترات، نیتریت و غیره را از آب حذف می نمایند. در ادامه پس از حذف این مواد از آب، در مراحل پایانی آب را شیرین و‌ خوش طعم می کنند. اغلب دستگاه های این برند از روش اسمز معکوس برای تصفیه آب استفاده می کنند.

بیشتر دستگاه های تصفیه آب هیوندای مجهز به یک مخزن ۱۲ لیتری می باشند که آب تصفیه شده را برای مصارف بعدی ذخیره می کنند.

از بهترین و کارآمدترین دستگاه های تصفیه آب برند هیوندای که در نمایندگی های شیراز قابل دسترس هستند عبارتند از:

دستگاه تصفیه آب خانگی مدل واکورتک HW-UP-100M

دستگاه تصفیه آب خانگی مدل واکورتک HQ7-4FRS

دستگاه تصفیه کننده آب مدل Hu-06-P

دستگاه تصفیه آب خانگی مدل H700

دستگاه تصفیه کننده آب مدل HU-5s

دستگاه تصفیه آب مدل HR-800M-ST

دستگاه تصفیه آب مدل W2-310P

دستگاه تصفیه آب مدل w2-320

خرید-دستگاه-تصفیه-آب-در-شیراز-هیوندای-تولز
خرید-دستگاه-تصفیه-آب-در-شیراز-هیوندای-تولز

خرید دستگاه تصفیه آب در شیراز

دستگاه تصفیه آب کیوواتر

دستگاه های تصفیه آب کیوواتر، یکی دیگر از بهترین و مناسب ترین دستگاه تصفیه آب موجود در بازار ایران است. دستگاه های تصفیه آب کیوواتر اغلب از طریق روش اسمز معکوس، آب را تصفیه می کنند و‌ مناسب مناطقی هستند که آب آنها بیش از حد استاندارد دارای املاح و ذرات محلول است.

این دستگاه ها اغلب از طریق حذف فلزات سنگین نظیر جیوه و سرب، نیتریت و نیترات و گل و لای، آب شما را تصفیه می کنند و میزان سختی آب را کاهش می دهند.

یکی از مزایای دستگاه های تصفیه آب برند کیوواتر این است که این دستگاه ها اغلب دارای یک‌ پمپ هستند. وجود پمپ در مناطقی که فشار آب بسیار پایین است، مشکل کمبود آب را برطرف می کند.‌ یکی از بهترین دستگاه های تصفیه آب کیوواتر، دستگاه تصفیه آب کلاسیک است که دارای مخزن ذخیره آب به حجم ۸ تا ۱۰ لیتر می‌ باشد و قادر است روزانه بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ لیتر آب را برای شما تامین کند.‌ این دستگاه به ویژه برای استفاده در بسیاری از مناطق شهر شیراز که با افت فشار آب مواجه هستند، کارآیی و عملکرد بسیار خوبی دارد.‌

 

دستگاه های تصفیه آب سان تک

دستگاه های تصفیه آب سان تک، یکی دیگر از بهترین دستگاه های تصفیه آب به حساب می آیند. این دستگاه های تصفیه آب می توانید از نمایندگی های ابزارآلات هیوندای شیراز و شرکت فارس واتر در شیراز خریداری کنید. اغلب دستگاه های تصفیه آب‌ سان تک از سیستم تصفیه اسمز معکوس برای تصفیه آب استفاده می کنند.

دستگاه های تصفیه آب سان تک به خوبی می توانند گل و لای، ناخالصی ها و مواد مضری نظیر نیترات، نیتریت و فلزات سنگین را از آب جدا کنند.

برخی از مدل های دستگاه تصفیه آب این برند، قابل نصب بر روی سینک و یا داخل سینک هستند و فضای بسیار کمی را اشغال می کنند، این دستگاه های تصفیه آب برای افرادی که فضای زیادی ندارند، بسیار مناسب هستند.

 

سخن پایانی

با وجود املاح مضر و‌ گل و لای موجود در آب های شهری، نصب دستگاه های تصفیه آب در محل زندگی و کار خود، می تواند سلامتی شما را تضمین کند.‌ در بازار دستگاه های تصفیه آب بسیاری وجود دارد، در این مقاله کوشیدیم تا بهترین و‌ با کیفیت ترین برندهای دستگاه های تصفیه آب موجود در بازار ایران را به شما معرفی کنیم.‌ چنانچه قصد دارید یکی از بهترین دستگاه تصفیه آب را خریداری کنید، می توانید به یکی از دو نمایندگی این برندها در شیراز مراجعه کنید.‌

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین و با کیفیت ترین دستگاه های تصفیه آب موجود در بازار می توانید با نمایندگی تجهیزات و ابزارآلات هیوندای شیراز از طریق تلفن های ۰۷۱۳۲۲۲۱۸۱۰ – ۰۷۱۳۲۲۲۱۸۲۰ در ارتباط باشید.

این نوشته در بلاگ ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.